بررسی وضعیت موجود حمایت رسانه‌ها از تولیدات ملی/ضعف قوانین رسانه‌ای برای محقق شدن ملی‌گرایی مصرفی

15:24 - 10 ارديبهشت 1396
کد خبر: ۳۰۴۱۹۱
مرکز پژوهشی آرا در گزارش راهبردی "نقش رسانه‌ها در ملی‌گرایی مصرفی" که توسط اندیشکده افرا تهیه وتنظیم شده است به ضعف قوانین رسانه ای و نهادینه شدن مصرف‌گرایی در مردم می پردازد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *