ضریب نفوذ ۸۴ درصدی همراه اول دربازار/ رشد ۱۶ درصدی درآمدهای اُپراتور اول
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) گفت: این شرکت در سال ۹۵ شاهد دست آوردهای متنوعی بوده که از جمله آنها میتوان به رشد ۱۶ درصدی درآمد کل شرکت در مقایسه با سال گذشته، نفوذ ۸۴ درصدی، افزایش سهم بازار و ... اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد، وحید صدوقی در مجمع عمومی عادی سالیانه گزارش مالی شرکت ارتباطات سیار ایران را بیان کرد و گفت: در سال ۹۵ که به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گرفته بود سرمایه گذاری ۱۰۳ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریالی مطابق با طرح تجاری ۵ ساله شرکت صورت گرفته که این رقم رکوردی قابل توجه برای شرکت است.
وی با اشاره به اینکه طی ۵ سال گذشته ۱۱۵ طرح جدید به مشتریان ارائه شد، افزود: در سال ۹۱ تعداد ۱۵ طرح جدید، سال ۹۲ تعداد ۱۹ طرح، سال ۹۳ تعداد ۳۰ طرح، سال ۹۴ تعداد ۲۴ طرح و در نهایت سال ۹۵ به تعداد ۲۷ طرح جدید به مشتریان همراه اول ارائه شده است.
صدوقی در ادامه در خصوص دست اوردهای مالی شرکت گفت: درامد کل شرکت اصلی با ۱۶ درصد رشد در مقایسه با سال گذشته و سود خالص شرکت با ۱۵.۴ درصد افزایش به نسبت سال گذشته برخوردار بوده است.
همچنین رشد ۱۹ درصدی سود عملیاتی شرکت اصلی نسبت به سال گذشته صورت گرفته است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: رتبه شفافیت مالی در بین ۳۰۱ شرکت پذیرفته شده در بورس از رتبه ۱۳۳ در سال ۹۳ به رتبه ۱۳ در سال ۹۵ رسیده است.
وی عنوان کرد: افزایش ۲ درصدی سهم بازارهمراه اول پس از اجرای طرح ترابردپذیری،تحقق ۱۰۰ درصدی میزان تحقق EPS، ضریب نفوذ ۸۴ درصدی، رتبه اول در بهره وری کل عوامل در میان ۱۰۰شرکت برتر،رتبه دوم بیشترین سوداوری و رتبه دوم بالاترین ارزش بازار در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران قرار گرفته است.
صدوقی بیان کرد: در سال ۹۵ به تعداد ۱۲.۴ میلیون سیم کارت واگذار شده،بیش از ۹.۳ میلیون سیم کارت ثبت شده، بیش از ۸.۵ میلیون سیم کارت اعتباری ثبت شده،حدود ۸۰۰ هزار سیم کارت دایمی به ثبت رسیده و جذب موثر حدود ۴ میلیون مشترک داشته است.
وی در خصوص راه اندازی سایت های تخصصی گفت: تاکنون راه اندازی ۱۵ هزار و ۹۰۶ سایت 3.9G و 4.5G صورت گرفته است.
صدوقی در ادامه گفت: با تلاش های صورت گرفته و افزایش ۱۱۵ درصدی درآمد دیتا نسبت به سال گذشته ، مرز مشترک دیتا از ۲۲.۸ میلیون مشترک گذشته است.
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: در سال گذشته ۳۵۰ میلیون پاسخگویی از طریق درگاه های اینستاگرام، ایمیل، مشتریان سازمانی، فکس و ... صورت گرفته است.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *