نصب 4 هزار سازه تبلیغاتی در شهر تهران/ نحوه اجاره تابلوهای تبلیغاتی در ایام انتخابات
عیسی علیزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای اسلامی شهر تهران در 2 حوزه مختلف صورت می گیرد.
وی افزود: نوع اول تبلیغات به فعالیت کاندیدا خلاصه می شود و افراد خود نسبت به تبلیغ اقدام می کنند و در نوع دوم، سازمان زیباسازی حضور پر شور مردم را در قالب تصاویر مختلف سال های گذشته به اکران عمومی در می آورد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی از قرار گرفتن 4 هزار سازه تبلیغاتی در سراسر شهر تهران خبرداد و تصریح کرد: قرار شده 4 هزار سازه تبلیغاتی در سطح شهر تهران نصب شود تا کاندیدا در زمان رسمی انتخابات قادر باشند تبلیغات خود را به روی این سازه ها نصب کنند.
علیزاده ادامه داد: 4 هزار سازه تبلیغاتی در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران پخش شده و در هر منطقه تعداد مشخصی سازه قرار داده می شود.
وی با بیان اینکه " شهرداری در تبلیغات انتخابات تابع آئین نامه تبلیغاتی فرمانداری تهران است" گفت: ملاک تبلیغات در شهر تهران در ایام انتخابات، آئین نامه تبلیغاتی است که از سوی فرمانداری ابلاغ می شود و ما دخالتی در سایز، محتوا و قطع تبلیغات کاندیدا نداریم.
مدیرعامل سازمان زیباسازی ادامه داد: مجری برگزاری و اجرای فضاهای انتخاباتی شهرداری است اما سیاست گذار، فرمانداری تهران است.
علیزاده در پاسخ به این پرسش که آیا در ایام انتخابات تابلوهای تبلیغاتی در اختیار کاندیدا قرار می گیرد یا خیر؟، خاطرنشان کرد: اجاره تابلوهای تبلیغاتی با مجوز فرمانداری صورت می گیرد و اگر قرار به این کار باشد، فرمانداری این موضوع را به شهرداری اعلام خواهد کرد و ما برنامه ای برای این کار نداریم.