من از اتاق فكر دولت دهم خبر ندارم/مشكل امروز ما مشكل آقازاده هاست كه از رانت اطلاعاتى بهره می‌گيرند

13:06 - 26 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۸۸۴۳
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه "دولت تغیير و تحول" را تشكيل خواهيم داد افزود: مشكل امروز ما مشكل آقازاده هاست كه از رانت اطلاعاتى بهره مي گيرند
زاهدی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام به عنوان داوطلب شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز آمده ام پيام تغيير و تحول را به مردم عزيزم نويد دهم؛ تغيير در نگرش ها و رفتارها را دنبال مي كنم و به تغيير وضعيت معيشت مردم باور دارم.

وی با بیان اینکه "دولت تغیير و تحول" را تشكيل خواهيم داد افزود: مشكل امروز ما مشكل آقازاده هاست كه از رانت اطلاعاتى بهره مي گيرند؛ رمز موفقيت، رجوع از "من مى توانم" به "ما مى توانيم" است.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالى پیرامون اتاق فكر دولت دهم و تصميم اعضاى آن براى ثبت نام گفت: من از اتاق فكر دولت دهم خبر ندارم.

زاهدی در ادامه با بیان اینکه هيچگاه ادعاى نبوغ رياضى نداشته است، گفت: خود را يک رياضى دان نمى دانم؛ من با افتخار يک رياضى خوان هستم.

زاهدی همچنین در پاسخ به سؤالى پيرامون پرونده بورسيه‌ها گفت: ما با هيات تعيين شده از سوى وزارت علوم همكارى مي كرديم و مشكلى وجود نداشت و نتايج هم اعلام شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *