جنگ بقا در آبادان/ روز سخت شاگردان قلعه‌نویی در مشهد

0:01 - 23 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۷۷۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز جمعه با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

پدیده مشهد - تراکتورسازی تبریز ساعت 17 / ورزشگاه ثامن
روز سخت شاگردان قلعه‌نویی در مشهد

تیم فوتبال پدیده که این هفته‌ها روی نوار پیروزی قرار دارد برای بهبود بخشیدن به وضعیتش در جدول رده‌بندی به 3 امتیاز بازی خانگی نیاز دارد. شاگردان مهاجری در شرایطی مقابل تراکتورسازی صف‌آرایی می‌کنند که با 3 امتیاز احتمالی این بازی می‌توانند امیدوار باشند که تا رده چهارم خودشان را بالا بکشند.

در طرف مقابل هم تراکتورسازی که شانس کمی برای قهرمانی دارد می‌خواهد با پیروزی در این دیدار جایگاه دوم جدول را از استقلال پس بگیرد. شاگردان قلعه‌نویی یک امتیاز کمتر از استقلال دارند و برای حضور در کورس تیم‌های بالای جدول 3 امتیاز را می‌خواهند.

صنعت نفت‌ آبادان - سیاه‌جامگان مشهد ساعت 18 / ورزشگاه تختی آبادان
جنگ بقا در آبادان

صنعت نفت آبادان و سیاه‌جامگان در شرایطی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند که به شدت خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند. صنعت نفت 29 امتیازی که در رده دوازدهم جدول حضور دارد برای فرار از منطقه سقوط نیازمند 3 امتیاز خانگی این دیدار است از طرفی دیگر هم سیاه‌جامگان که با 23 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده برای اینکه سال آینده هم در لیگ برتر حضور داشته باشد باید برنده این بازی سرنوشت‌ساز باشد.

نفت تهران - فولاد خوزستان ساعت 18 / ورزشگاه تختی تهران
چشم فولاد به دنبال جایگاه نفت بحران زده

شاگردان علی دایی این روزها بیشتر از اینکه با دیگر تیم‌های لیگ برتر مبارزه کنند، با بی پولی و مشکلات مالی خودشان در حال جنگیدن هستند. نفت تهران با 34 امتیازی که اندوخته در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و می‌خواهد با پیروزی در این دیدار به وضعیتش سر و سامان بدهد. فولاد خوزستان هم با 31 امتیاز پشت سر نفت است و می‌تواند با 3 امتیاز این بازی با شاگردان دایی هم امتیاز شود.

سپاهان – گسترش فولاد تبریز ساعت 19 / ورزشگاه نقش جهان اصفهان
شاگردان کرانچار رده چهارم را می‌خواهند

در یکی از حساس‌ترین دیدار این هفته سپاهان 36 امتیازی که در رده پنجم جدول قرار دارد می‌خواهد روند پیروزی‌هایش را در لیگ با کرانچار ادامه بدهد. سپاهان در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند با توقف احتمالی ذوب‌آهن در این هفته جای همشهری‌اش را در رده چهارم جدول رده‌بندی بگیرد.

گسترش فولاد هم نه استرس سقوط دارد و نه سودای قهرمانی و کسب سهمیه و فقط برای اعاده حیثیت مقابل سپاهان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *