ایران با شکست چین تایپه راهی مرحله پلی‌آف شد

9:49 - 13 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۴۵۱۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تیم والیبال نوجوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به شکست چین تایپه شد تا به عنوان تیم سوم گروه F راهی مرحله پلی‌آف شود.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، آخرین روز مرحله دوم یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا و انتخابی جهان امروز (یکشنبه) با پنج دیدار در شهر نایپیداو میانمار پیگیری می‌شود.

تیم والیبال نوجوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت 8 صبح به وقت تهران به مصاف چین تاپیه رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

شاگردان محمد وکیلی در سه ست متوالی و با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 19 و 27 بر 25 چین تایپه را از پیش رو برداشتند تا به عنوان تیم سوم گروه F راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا شوند.

تیم ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها بنگلادش را سه بر صفر شکست داد و برابر کره جنوبی سه بر صفر مغلوب شد. در دور دوم هم برابر چین سه بر دو مغلوب شد و در آخرین مسابقه این مرحله موفق به شکست چین تایپه با نتیجه سه بر صفر شد.

جولیان کوبورن (استرالیا) و فیو ثو آنگ (میانمار) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت دیدار ایران و چین تایپه را بر عهده داشتند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر چین امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست، علی طبری، مهدی جلوه و محمدرضا حضرت‌پور بودند.

شین چوآنگ، سرمربی چین تایپه هم از ترکیب یوهی تینگ، چِنگ چی چِن، چیا چانگ لیو، شین چان هوآنگ، یو شِنگ چانگ، چی یِن چانگ چِن و یو هائو چِن (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *