دلیل علاقه خانم ها به خریدن کردن چیست؟
اغلب خانمها شور و شوق خاصی براید خریدکردن کردن حتی اگر در روزهایی که حال و حوصله نداشته باشند، یک خرید هر چند جزئی میتواند حال آنها را خوب کند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی، اغلب خانمها شور و شوق خاصی براید خریدکردن کردن حتی اگر در روزهایی که حال و حوصله نداشته باشند، یک خرید هر چند جزئی میتواند حال آنها را خوب کند.
خرید کار لذتبخشی است و هم مردان و هم زنان از آن لذت میبرند. اما مثل بسیاری از دیگر موارد، مردان و زنان در این مورد تفاوت دارند مثلا خانمها بیش از کیفیت و کمیت غذا، محیط رستوران را مورد توجه قرار میدهند یا رنگ خودرو برایشان بیش از سرعت و شتاب و راحتی آن مهم است. از جمله تفاوت مردان و زنان درخصوص خرید باید گفت که:
۱- خانمها در خرید هم حواشی کار را بسیار دوست دارند. بهطور کلی خانمها همه کارها را با رعایت آداب و مقدمات و ملحقات بیشتر دوست دارند برای اینکه لذت هر کار لذتبخش را طولانیتر کنند. مردان معمولا از مقدمات لذت چندانی نمیبرند و اصولا به اصل کار بیشتر علاقه دارند. نتیجتا مردان گردش در یک بازار را خصوصا اگر تکراری باشد را هم نمیپسندند.
۲- در خریدها معمولا انتخابکننده خانم و پرداختکننده مرد است که این نوعی عدم تعادل را ناخودآگاه القا میکند.
۳- خانمها اصولا صرفهجوتر و مقتصدتر در خریدها رفتار میکنند که این رفتار زمان خرید را برای مرد بسیار خستهکننده میکند، چون معمولا بیشتر ناظر هستند.
خرید کار لذتبخشی است و هم مردان و هم زنان از آن لذت میبرند. اما مثل بسیاری از دیگر موارد، مردان و زنان در این مورد تفاوت دارند مثلا خانمها بیش از کیفیت و کمیت غذا، محیط رستوران را مورد توجه قرار میدهند یا رنگ خودرو برایشان بیش از سرعت و شتاب و راحتی آن مهم است. از جمله تفاوت مردان و زنان درخصوص خرید باید گفت که:
۱- خانمها در خرید هم حواشی کار را بسیار دوست دارند. بهطور کلی خانمها همه کارها را با رعایت آداب و مقدمات و ملحقات بیشتر دوست دارند برای اینکه لذت هر کار لذتبخش را طولانیتر کنند. مردان معمولا از مقدمات لذت چندانی نمیبرند و اصولا به اصل کار بیشتر علاقه دارند. نتیجتا مردان گردش در یک بازار را خصوصا اگر تکراری باشد را هم نمیپسندند.
۲- در خریدها معمولا انتخابکننده خانم و پرداختکننده مرد است که این نوعی عدم تعادل را ناخودآگاه القا میکند.
۳- خانمها اصولا صرفهجوتر و مقتصدتر در خریدها رفتار میکنند که این رفتار زمان خرید را برای مرد بسیار خستهکننده میکند، چون معمولا بیشتر ناظر هستند.
منبع:سلامانه
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *