هشدار دادستان اردبیل به مدیرکل فرودگاه و شرکتهای هواپیمایی/ برای تاخیرهای ناشی از سوء مدیریت پرونده کیفری تشکیل میشود
عتباتی از صدور بخشنامه نوروزی به شرکتهای هواپیمایی و اداره کل فرودگاههای اردبیل خبر داد و گفت: شرکتهای هواپیمایی و ایرلاینها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند.
ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در گفتوگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از صدور بخشنامه نوروزی به شرکتهای هواپیمایی و اداره کل فرودگاههای اردبیل خبر داد و گفت: بی نظمیها و بی انضباطیها در بحث حرکت، تاخیرهای بی مورد و نگهداری مسافران در داخل هواپیما از مصادیق بارز تضییع حقوق عامه است و اگر سوء تدبیر و بی توجهی به حقوق عامه صورت گیرد، دادستانی با جدیت ورود میکند.
وی افزود: تذکرات لازم به مدیرکل فرودگاههای استان اردبیل و نمایندگان خطوط هوایی مستقر در فرودگاه اردبیل ارائه شده و شرکتهای هواپیمایی و ایرلاینها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند.
عتباتی خاطرنشان کرد: دادستانی اردبیل از نزدیک و به صورت دقیق این موارد را رصد کرد و برای هرگونه سوء مدیریت که منجر به تضییع حقوق عامه شود، به صورت فوق العاده پرونده کیفری تشکیل خواهد شد.
دادستان اردبیل یادآور شد: مسافرین میتوانند به صورت شبانه روزی در صورت داشتن شکایت، مراتب را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کنند و گزارشات خود را به دادستانی اردبیل ارسال نمایند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *