مدیریت یکپارچه عامل ارتقاء رضایتمندی گردشگران/ نوسازی 200 تاکسی در فرودگاه مهرآباد

11:46 - 27 اسفند 1395
کد خبر: ۲۹۱۰۹۶
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: براي توسعه گردشگري و رضايتمندي مسافران در سفرهای هوایی، بايد سازمان ها و ارگان هاي مستقر در فرودگاه ها در قالب وظايف تعريف شده و با رويكرد تقويت مدیریت یکپارچه و پاسخگو فعاليت کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *