مزایای سامانه مدیریت یکپارچه اجرای اسناد رسمی/ از جمع آوری دفاتر کاغذی تا امکان چرخش پرونده در حوزه‌های ثبتی مختلف با حفظ اطلاعات

9:18 - 15 فروردين 1396
کد خبر: ۲۹۰۵۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارگر گفت: از تاریخ راه اندازی سامانه مدیریت یکپارچه اجرای اسناد رسمی، روال‌های اجرا به صورت مکانیزه انجام می‌شود. همچنین دفاتر کاغذی جمع آوری و دفاتر الکترونیک جایگزین آن شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *