کاهش میانگین زمان انتظار به 30 دقیقه/ نمایندگی های سراسر کشور آماده ارائه خدمات نوروزی
مدیرعامل سایپا یدک گفت: ما باید یک برندسازی رفتاری داشته باشیم تا خودمان را از رقبا متمایز کنیم برای اینکار باید خودمان را جای مشتری بگذاریم.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، رحیم علیشاهی در مراسم افتتاح طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا بیان کرد: شرکت سایپا یدک و امداد خودرو ویترین شرکت سایپا است و عملکرد ما در نوروز میتواند نشانگر فعالیت خوب ما باشد.
وی ادامه داد: مشتریان ما در موقعیتهای مختلفی در طول سال قرار میگیرند که ممکن است آنها را دچار استرس کند اما اگر فعالیت ما به درستی صورت بگیرد، میتواند استرس آنها را از بین ببرد.
مدیرعامل سایپا یدک ادامه داد: شاخص انتظار در سال پیش ۳۴ دقیقه بوده که میخواهیم این شاخص را به ۳۰ دقیقه کاهش دهیم.
علیشاهی اظهار کرد: امدادخودروهای غیرمجاز از مشتریان سوءاستفاده می کنند و خواهش ما این است که مشتریان حتما با امدادخودروهای رسمی تماس گرفته و از امدادهای رسمی کمک بگیرند.
مدیرعامل سایپا یدک با بیان اینکه شکایت مشتریان ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ واحد امدادی در سال آینده به شبکه امدادی سایپا اضافه خواهد شد و امیدواریم در این سال بتوانیم جایگاه سایپا یدک را در ارائه خدمات افزایش دهیم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *