عرضه محصولات شیلات با تخفیف در نمایشگاه های بهاره
رئیس سازمان شیلات ایران گفت: توسعه بازارهای غیردائم برای عرضه محصولات شیلاتی، از جمله میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار دارد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حسن صالحی اظهار کرد: ماهی برای مصرف، به وفور در بازار وجود دارد و همچنین با تخفیفهای ۱۰ تا ۳۵ درصدی نیز در نمایشگاههای نوروزی و بهاره عرضه میشود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: صنایع فرآوری، بسته بندی و کنسروسازی با تخفیفهای خوبی محصولات شیلاتی را در نمایشگاه های نوروزی و بهاره عرضه میکنند و قیمت این محصولات نسبت به سال گذشته، کاهش یافته است.
صالحی با یادآوری این که در سال ۹۵ بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار تن آبزی در کشور تولید شده است، خاطرنشان کرد: سرانه مصرف در سال ۹۴ حدود ۱۰.۲ کیلوگرم بود و در سال ۹۵ با اقدامات انجام شده برای توسعه مصرف آبزیان این رقم به ۱۱ کیلوگرم رسیده است.
رئیس سازمان شیلات ایران برگزاری جشنوارههای غذاهای دریایی در طول سال را از برنامههای این سازمان عنوان کرد و گفت: هر استان باید در سال دست کم یک جشنواره برگزار کند.
صالحی توافق با استانداران را یکی از اقدامات سازمان شیلات برای توسعه مصرف آبزیان عنوان و تصریح کرد: از استانداران خواستهایم در برنامه توسعهای خود و در نمایشگاهها موضوع شیلات، صنایع و محصولات شیلاتی را در دستور کار خود قرار دهند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *