دومین ایرباس 330 در راه ایران/ هما نیازمند حمایت ایرلاین های داخلی
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم حمایت از ایرلاین های داخلی گفت: بسیاری از شرکت های خصوصی فعلی از سرمایه و اندوخته هما بودند که امیدواریم این مسئله استمرار پیدا کند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، فرهاد پرورش در مراسم ورود ایرباس 330 به کشور با اشاره به مذاکرات دو ساله برای خرید هواپیما اظهار کرد: امیدواریم انتقال دومین فروند از همین سری هواپیما هم به زودی انجام شود.
وی با بیان این که قرار نیست برای هر هواپیمایی که وارد می شود مراسم بگیریم، تصریح کرد: هواپیمای اول میوه تحریم بود و به همین دلیل مراسم مفصلی گرفته شد. هواپیمای 330 نیز نتیجه مذاکره با ایرباس بود که توانستیم آنرا وارد کشور کنیم.
وی با اشاره به کوچکترین بی دقتی و کوتاهی می تواند به ایجاد مشکلات برای شرکت شود، بیان کرد: بنده مدیر پروژه 3 خرید در شرکت بوده ام که هیچکدام منتج به نتیجه نشد، اما کاری که این بار انجام شد خیلی موشکافانه تر بود البته مشکلاتی بوده و هنوز هم هست که باید آنرا برطرف کنیم.
وی گفت: اگر شنیده می شود هواپیمایی فلان تاریخ می آید و تاریخ ورود آنر تغییر می کند به دلیل پیچیدگی های کار است، افزود: طرف های غربی به دنبال منافع خودشان هستند و ما هم باید به دنبال منافع خودمان باشیم، در حفظ این منفعت نیز مذاکره را طولانی می کند.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که هر شرکتی نباید به تعداد زیاد هواپیماهای خود بنازد، گفت: تعداد هواپیما مایه مباهات یک شرکت نیست بلکه نحوه خدمات است که یک ایرلاین را می تواند نسبت به شرکت های دیگر متمایز کند.
پرورش اظهار کرد: شرکت هما متعلق به ما نیست، هما یک شرکت ملی و سرمایه دیرینه کشور است و بالاخره باید حفظ می شد. به سهم خودمان هر کدام برای حفظ این سرمایه ملی تلاش کردیم.
وی افزود: خواهشی از سایر همکاران در صنعت داریم که از هما حمایت کنند. خیلی از شرکت های خصوصی فعلی از سرمایه و اندوخته همین هما بودند که امیدواریم این مسئله استمرار پیدا کند.
وی تصریح کرد: امیداواریم این وسیله که به ایران آمده هم موجب عزت ما، کشور و ملت بزرگ ایران شود.
انتهای پیام/
وی با بیان این که قرار نیست برای هر هواپیمایی که وارد می شود مراسم بگیریم، تصریح کرد: هواپیمای اول میوه تحریم بود و به همین دلیل مراسم مفصلی گرفته شد. هواپیمای 330 نیز نتیجه مذاکره با ایرباس بود که توانستیم آنرا وارد کشور کنیم.
وی با اشاره به کوچکترین بی دقتی و کوتاهی می تواند به ایجاد مشکلات برای شرکت شود، بیان کرد: بنده مدیر پروژه 3 خرید در شرکت بوده ام که هیچکدام منتج به نتیجه نشد، اما کاری که این بار انجام شد خیلی موشکافانه تر بود البته مشکلاتی بوده و هنوز هم هست که باید آنرا برطرف کنیم.
وی گفت: اگر شنیده می شود هواپیمایی فلان تاریخ می آید و تاریخ ورود آنر تغییر می کند به دلیل پیچیدگی های کار است، افزود: طرف های غربی به دنبال منافع خودشان هستند و ما هم باید به دنبال منافع خودمان باشیم، در حفظ این منفعت نیز مذاکره را طولانی می کند.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این که هر شرکتی نباید به تعداد زیاد هواپیماهای خود بنازد، گفت: تعداد هواپیما مایه مباهات یک شرکت نیست بلکه نحوه خدمات است که یک ایرلاین را می تواند نسبت به شرکت های دیگر متمایز کند.
پرورش اظهار کرد: شرکت هما متعلق به ما نیست، هما یک شرکت ملی و سرمایه دیرینه کشور است و بالاخره باید حفظ می شد. به سهم خودمان هر کدام برای حفظ این سرمایه ملی تلاش کردیم.
وی افزود: خواهشی از سایر همکاران در صنعت داریم که از هما حمایت کنند. خیلی از شرکت های خصوصی فعلی از سرمایه و اندوخته همین هما بودند که امیدواریم این مسئله استمرار پیدا کند.
وی تصریح کرد: امیداواریم این وسیله که به ایران آمده هم موجب عزت ما، کشور و ملت بزرگ ایران شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *