نتایج رقیبان برای گسترش فولاد مهم نیست/ برای سربلندی آذربایجان تلاش می‌کنم

11:25 - 18 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۷۲۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: نتایج سایر رقیبان گسترش فولاد چندان مهم نیست چون کسب 3 امتیاز برای ما اولویت دارد.
مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شکست تیمش مقابل تیم فوتبال پدیده از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی مقابل پدیده انجام دادیم اما شرایط چمن ورزشگاه ثامن مشهد چندان مطلوب نبود.
 
وی ادامه داد: در جریان بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و اگر پنالتی داریوش شجاعیان هم به گل تبدیل می‌شد، شرایط بازی خیلی فرق می‌کرد. در رابطه با پنالتی از دست داده نباید به دنبال مقصر باشیم که چرا پنالتی گل نشد.
 
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد داوری تیمش مقابل پدیده تصریح کرد: فکر نکنم داوری مسئله خاصی داشته باشد یا شاید من نکته‌ای در خاطرم نیست. من بیشتر در جریان بازی به شرایط تیمم فکر می‌کنم. شاید کادر فنی بعد از بازبینی فیلم بازی از عملکرد داوری انتقادی داشتند.

ابراهیم‌زاده در رابطه با دیدار تیمش مقابل صبای قم از هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: صبا در نیم‌فصل دوم متحول شده است اما شرایط ما در جدول به طوری است که می‌توانیم با کسب 3 امتیاز مقابل این تیم خودمان را تا رده چهارم جدول بالا بکشیم.

وی افزود: گسترش فولاد با نتایج سایر رقیبان کاری ندارد. ما در هر بازی فقط به فکر پیروزی مقابل حریف هستیم چون اصلی‌ترین هدف برای گسترش فولاد این است که بتواند 3 امتیاز هر بازی را کسب کند و بعد از پیروزی در دیدارها، به نتایج سایر رقیبان هم توجه می‌کند.
 
مدافع تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص تیم ملی، در پایان گفت: خوشبختانه توانستم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و به تیم ملی دعوت شوم. من تمام تلاشم را برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی انجام می‌دهم. امیدوار هستم در جام جهانی 2018 روسیه بازی کنم تا آذربایجان سربلند باشد.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *