ضرورت توجه به امر آموزش و ارتقای علمی کارکنان

12:28 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۲۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی با تاکید بر اهمیت آموزش و ارتقای علمی کارکنان گفت: باید در حوزه کاری خود با ارتقاء دانش، کار را برای هم برایخود راحت کرده و هم ارائه خدمات به مردم را افزایش داد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی علی اصغر اسدی مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی  با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شیروان گفت:  تجربه‌های کاری را باید به صورت تئوری و مطالعه سر لوحه کار جوانان قرار داد. باید در حوزه کاری خود سعی شود با ارتقاء دانش کار را برای خود راحت کرده و ارائه خدمات به مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به این که مراجعه مردم جهت  تثبیت و درخواست اسناد مالکیت حق آنان است ادامه داد:  همه ما خادم مردم و مستخدم دولت هستیم. ما در هر مقامی که هستیم باید با ارائه خدمات مطلوب وبرخورد خوب با مراجعین اعتماد آنان را به ادارات ثبت اسناد و املاک بیشتر کنیم.

این مقام قضایی بیان کرد: نقشه راه در سازمان ثبت اسناد و ادارات تابعه مشخص است. باید کارها منطبق بر قوانین و در راستای اهداف سازمانی باشد. هدف از اجرای قانون عدالت برای مردم است.

اسدی با اشاره به پرونده‌های اجرایی موجود خواستار دقت در پرونده‌ها و حرکت در مسیر  قانون و رسیدگی به کارها در در اسرع وقت شد و گفت:  مدیرکل ثبت اسناد خراسان شملی گفت: با آرامش در محیط کار اعتماد مردم را به ادارت ثبت افزایش دهید. نحوه برخورد و رفتار شما باید الگو باشد. عملکرد شما به کل مجموعه ثبت اسناد بر می‌گردد.

وی با اشاره به جایگاه ثبت اسناد به عنوان امین مردم تصریح کرد: سعی کنید نواقص را بر طرف کنید و در بازرسی‌های آتی به امر آموزش  توجه ویژه کنید.

وی همچنین داشتن هدف و برنامه ریزی در کارها، آموزش و نیروپروری را یکی از اهداف اداره کل ثبت استان خراسان شمالی بیان کرد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *