شاهد رشد چشمگیری در سرعت ارائه خدمات به مردم هستیم

11:00 - 06 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۳۰۶۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طالبی‌زاده گفت: با اقدامات و نوآوری‌های صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک طی چند سال اخیر شاهد رشد چشمگیری در سرعت ارائه خدمات به مردم بوده ایم و این موضوع رضایت مردم را از خدمات ادارات ثبت تا حد زیادی افزایش داده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، رضا طالبی زاده در حاشیه بازدید از اداره ثبت شهرستان زرند در جریان روند انجام کار در این اداره و مشکلات همکاران قرار گرفت.

طالبی زاده در جلسه ای که با حضور کارکنان اداره ثبت زرند برگزار شد، رعایت هر چه بیشتر قوانین و مقررات و تسریع در انجام کار را مهمترین اولویت کاری کارکنان دانست و گفت: هدف قرار دادن رضایت خداوند در کارها می‌تواند بهترین راه ایجاد سلامت کاری در فعالیت‌های یک کارمند باشد.

وی ادامه داد: با اقدامات و نوآوری‌های صورت گرفته در سازمان ثبت اسناد و املاک طی چند سال اخیر بحمداله شاهد رشد چشمگیری در سرعت ارائه خدمات به مردم بوده ایم و این موضوع رضایت مردم را از خدمات ادارات ثبت تا حد زیادی افزایش داده است.

مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در ادامه در جلسه ای در خصوص مشکلات برخی از پلاک‌های ثبتی شهرستان زرند پس از بحث و تبادل نظر دستوراتی صادر کرد.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *