تبلیغات گسترده آژانسهای اینترنتی در سطح شهر
تاکسیهای اینترنتی در این روزها به حدی بزرگ شدهاند که به نظر میرسد توان رقابت را از آژانسها و حتی شرکتهای تاکسیرانی گرفته و خود را به کلان شهر تهران تحمیل کرده اند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، درحالی که سالها از پدید آمدن آژانسهای اینترنتی میگذرد و مسئولین ذی ربط و روسا اتحادیهها دائما از غیر قانونی بودن فعالیت این اپیکیشنها سخن به میان میآورند اما مشاهده میشود که در سطح شهر تابلوهای تبلیغاتی برای این آژانسها در نظر گرفته شده است.
این تاکسیهای اینترنتی در حالی به فعالیت خود در سطح شهر تهران با بیش از 30 هزار راننده ادامه میدهند که در صورت بروز مشکل هیچ نهادی پاسخگوی ضرر جانی و مالی افراد نخواهد بود.
با توجه به این که فعالیت تاکسیهای اینترنتی فاقد مجوز از سوی شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی بوده و فعالیت آنها بارها مورد انتقاد مسئولین و نهادها گردیده، اما مشاهده میشود برخی از این نهادها در راستای ترویج بیشتر این پدیده اقدام به انتشار تبلیغات برای دو شرکت فعال میکنند.
با این که برخی مردم به دلیل قیمت مناسبتر و در دسترس بودن این تاکسیهای اینترنتی روزانه سفرهای شهری خود را توسط این شرکتها انجام میدهند نارضایتیهایی را در پی داشته است.
این شرکتها تا جایی پیش رفتهاند که مقامات رسمی کشوری درباره این پدیده اظهار نظر میکنند و در روزهای گذشته وزیر ارتباطات درباره فعالیت آنها واکنش نشان داد و گفت: اکنون کسب و کارهای سنتی به طور دائم در حال مشکلتراشی برای آژانسهای اینترنتی هستند و عملا اصناف، آنها را به رسمیت نمیشناسند.
وی افزود: در تلاشیم تا اگر مشکل مقررات در این حوزه وجود دارد یا نیاز به مصوبه دولت احساس میشود برای این امور جایی باز کنیم چرا که در وزارت ارتباطات بر این باوریم که باید از این نوع کسب و کارها حمایت کنیم.
در نهایت باید دید مسئولان میتوانند جلوی گستردهتر شدن این اپیکیشنها که بدون هیچگونه مجوزی برای ارائه خدمات آژانس اینترنتی را بگیرند و یا همچنان به فعالیت خود بدون نظارت نهادهای مسئول ادامه خواهند داد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *