بی ام و موفق ترین خودروساز در شبکه اجتماعی اینستاگرام
تأثیر وجود شبکههای اجتماعی بین مردم انکارناپذیر است؛ از اینرو شرکتهای خودروساز مشهور باید این پتانسیل قوی را شناسایی کنند و به آن بپردازند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از زومیت، تعداد دنبال کنندگان کانال بینالمللی برند بیامو در اینستاگرام به مرز ده میلیون نفر رسیده است. از اینرو این خودروساز به نام آلمانی در بین دیگر خودروسازان بهترین عملکرد را در اینستاگرام داشته است.
عبور از مرز ده میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی بدین معنی است که برند بیامو در فضای مجازی بسیار فعال و موفق بوده است. برای تبلیغات بیامو، شبکه اینستاگرام بیشتر از یک کانال دیجیتالی اجتماعی ارزش دارد. بیامو سعی میکند زندگی به سبک برند بیامو را با دنبال کنندگانش به اشتراک بگذارد که این مهم به وسیله اطلاعرسانی از آخرین اخبار مدلهای مختلف خودروهای بیامو، نگاهی گذرا به تاریخچه این شرکت و ارائه پیشنمایشی از آینده حمل و نقل از نگاه شرکت محقق میشود.
علاوه بر بازاریابی تأثیرگذار بیامو در اینستاگرام، این برند به خواستههای طرفداران خود احترام میگذارد. با زدن هشتگ bmwrepost#، شرکت بیامو عکسهایی که بهوسیله علاقهمندان مشتاق در سرتاسر جهان گرفته شده است، به اشتراک میگذارد. این عمل در برابر تحسین و وفاداری مشتریان این شرکت در جهان انجام میشود. نظیر این موضوع وجود ندارد که شما بتوانید اینقدر نزدیک با سردمداران شرکت BMW باشید و عکسهای خود را میلیونها بار به اشتراک بگذارید. شایان ذکر است که هشتگ BMW# تا به حال بیش از ۱۹ میلیون بار مورد استفاده قرار گرفته است که این اتفاق موجب شده تا عدد ۱۹ میلیون با فاصله زیاد، در میان دیگر برندهای خودروساز بیشترین محبوبیت و شهرت را داشته باشد.
یورگ پوگنپول، رئیس بازاریابی دیجیتالی شرکت بیامو، گفته است: «هدف از توسعه استراتژی شبکههای اجتماعی بهینهسازی استفاده از قابلیتهای ویژه کانالهای اجتماعی در دسترس ما است.» وی در ادامه افزود: «اینستاگرام بستری ویژه برای ارتباط با مشتریان در سرتاسر جهان رقم میزند. برای ما بسیار مهم است که نهتنها این دستیابی بزرگ را جشن بگیریم، بلکه این شور و اشتیاق را با هواداران میلیونی خود به اشتراک بگذاریم.»
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *