جلب رضایت مشتریان، مهمترین وظیفه خودروسازان است

12:07 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۳۱۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است با وجود اینکه در سالهای اخیر پیشرفت های خوبی در صنعت خودرو ایران حاصل شده اما تا دستیابی به نقطه ایده آل فاصله زیادی باقی است و لازم است تا گام های محکم تری در حوزه خودروسازی به ویژه بخش خدمات پس از فروش برداشته شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *