مدیر چطور می تواند هوای قلب کارکنانش را داشته باشد
بیماریهای قلبی-عروقی یکی از بزرگترین خطرهایی است که کارمندان را تهدید می کند، اما مدیران می توانند این تهدید را برای کارمندانشان به یک فرصت تبدیل کنید.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه فضای مجازی ، جام جم آنلاین به نقل از مجله فوربز نوشت: یکی از راههای پیشگیری از بیماریهای قلبی از محیط کار آغاز می شود؛ با برنامههای آموزشی سلامتی کارمندان.
شاید باور نکردنی باشد، ولی فرهنگ یک اداره یا یک سازمان می تواند نقش بزرگی را در سلامت قلب کارمندانش بازی کند. چرا که یک شرکت قدرت زیادی در تغییر عادات کارمندانش دارد.
در اینجا به چند روش اشاره میکنیم:
ایجاد محیطی عاری از دخانیات
نه تنها این کار با کم کردن دفعات سیگار کشیدن به سلامت کارمندان کمک میکند بلکه کارمندانی که سیگاری نیستند را از خطر دود سیگار محفوظ نگاه میدارد.
رژیم سالم برای قلب
این کار با جایگزین کردن اغذیه های ناسالم و شور مثل چیپس و پفک، یا خوراکی های خیلی شیرین مثل کیک و نوشابه، با تنقلات سالم مثل آجیل بدون نمک و میوه خشک در دستگاههای فروش خودکار است. همینطور در مهمانیهای ادارات، سفارش غذاهای کم چربی که برای قلب سالم تر باشند.
تشویق به ورزش و تحرک
شرکتها و ادارات باید کارمندان را تشویق به تحرک کرده و از یک جا نشستن آنها پرهیز کنند. برای مثل تشکیل جلسات در حال راه رفتن. مهیا کردن توپهای ورزشی در محل کار، نصب میزهایی که می شود پشتش ایستاد، و ایجاد سالن ورزش در محیط کار که کارمندان در طول وقت آزادشان در آن ورزش کنند. همینطور تشویق کارمندان به ورزش در بیرون از محیط کار، با، برای مثال دادن تخفیف در باشگاههای ورزشی.
با این روش ها مطمئن باشید قلب کارمندان تان بهتر کار خواهد کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *