تکریم ارباب رجوع به معنای حساسیت داشتن به مشکلات مراجعین است

11:06 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۵۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اصانلو با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مردم گفت: این به معنای حساسیت داشتن به مسائل و مشکلات مراجعین است و نبایستی کثرت مراجعان و تکرار موضوعات ما را از احساس مسئولیت و اهمیت امور مردم غافل کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *