روسیه اطلاعات چندانی درباره برنامه ترامپ برای توافق هسته‌ای ندارد

10:38 - 28 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۵۷۳
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو درباره رویکرد آتی دولت آمریکا در برخورد با توافق هسته‌ای ایران اطلاعات زیادی ندارد.
ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل ،سرگئی ریابکوف در سالگرد اجرایی‌شدن توافق‌هسته‌ای ایران و کشورهای 5+1 گفت که روسیه اطلاعات کمی درباره رویکرد دولت آتی آمریکا در خصوص توافق هسته‌ای برجام دارد.

«ریابکوف» در میزگردی که در سازمان ملل برای بررسی اجرایی‌شدن یک‌ساله برجام تشکیل شده بود ضمن بیان اینکه هیچ مشکل لاینحل و برطرف نشدنی در اجرای برجام وجود ندارد افزود که شاید برخی از گروه‌ها در این خصوص نگرانی داشته باشد اما ما اعتقاد داریم که هیچ دلیلی برای شکست و یا اختلال در اجرای برجام وجود ندارد و همه طرفها سعی خواهند که برجام به درستی اجرا شود.

وی درخصوص اظهارات دونالد ترامپ وتیم او در خصوص توافق هسته‌ای با ایران با اشاره به اینکه مسکو در حال بررسی موضع‌گیریهای عمومی اعضای دولت آتی آمریکا است تصریح کرد که مسکو در رویکرد دولت آتی آمریکا و سیاست خارجی آن در زمینه برجام اطلاعات چندانی ندارد.

معاون وزیر خارجه روسیه در عین حال اضافه کرد که ما در رابطه خود با دولت آتی آمریکا همچنان به رویکرد اصلی خود درباره برجام که همانا سازنده‌بودن و مهم‌بودن این توافق برای شرایط کنونی منطقه است پایبند خواهیم بود و در برخورد با دولت ترامپ نیز به آن پایبند خواهیم ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *