بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود

13:59 - 16 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۱۱۳
دسته بندی: سیاست
دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین با تأکید بر اینکه مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت در فلسطین «قدس» را از چنگال صهیونیست‌های غاصب آزاد خواهند کرد، گفت: بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود/ مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت «قدس» را از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهند کردبه گزارش گروه سیاسی ، امیرعبداللهیان دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در تجلیل از مقام مرحوم «اسقف کاپوچی»، گفت: «هیلاریون کاپوچی» سر اسقف سابق کلیسای قدس صدای بلند مسیحیت و انسانیت بود، به مصداق وعده قطعی الهی و تجربه تاریخ، دیری نخواهد پایید که مبارزان دیروز و نسل امروز مقاومت در فلسطین، قدس را از چنگال صهیونیست‌های غاصب آزاد خواهند کرد.

وی افزود: بی‌تردید موج جدید تحولات منطقه متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود و رژیم نامشروع اسرائیل از تبعات هم‌پیمانی با تروریست‌هایی تکفیری مصون نخواهد ماند.

دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین تصریح کرد: این اُسقف وارسته و مبارز، سالیان دراز در حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین مردانه دفاع کرد و در آزادی فردای مسجدالاقصی سهیم است، درگذشت این مبارز نستوه را به همه مسیحیان، آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تسلیت می‌گوییم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *