سرقت های میلیاردی از مشتریان بانک

14:30 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۳۴۱
رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از دستگيري دو سارقی كه مبلغ دو ميليارد ريال از مشتريان بانك های شهر اصفهان سرقت كرده بودند خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،سرهنگ "ستار خسروی" گفت: در پی وصول اخباری مبنی بر سرقت وجوه نقد مشتریان بانك ها در شهر اصفهان بررسی و رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد:این سارقان مشتریانی كه از بانك وجوه نقد دریافت می كردند را شناسایی ، تعقیب و در فرصتی مناسب وجوه نقد آنان را سرقت می كردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: كارآگاهان پلیس آگاهی با انجام یكسری تحقیقات و راه اندازی گشت های نامحسوس موفق شدند هر دو سارق را دستگیر كنند.

سرهنگ خسروی افزود: این سارقان هنگامی كه با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت دو میلیارد ریال وجوه نقد از مشتریان بانك ها اعتراف كردند.

رئیس آگاهی اصفهان در پایان با اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضائی به مشتریان بانك ها هشدار داد: بهترین روش جهت جلوگیری از سرقت وجه نقد استفاده از فناوری های نوین بانكی می باشد ، در صورتی كه مجبور به حمل پول نقد هستید به اطراف كاملا توجه داشته باشید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك به نزدیك ترین مكان انتظامی مراجعه یا با پلیس تماس بگیرید ، مراقب باشید برخی از سارقان به تعقیب شما می پردازند و با ایجاد یك تصادف ساختگی قصد سرقت پول شما را دارند و وجوه نقد خود را از دید عموم مخفی و در داشبورد یا روی صندلی خودرو نگذارید.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *