کار تبلیغاتی تنها نصب بیلبورد نیست/ راه اندازی سینماهای مجهز در نقاط محروم پایتخت
رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهردار تهران باید بداند کار تبلیغاتی تنها نصب بیلبرد در سطح پایتخت نیست و می تواند اقدامات دیگری نیز در نقاط محروم شهر داشته باشد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن سرخو در سیصد و هیجدهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: بر اساس گزارش یکی از معاونت های شهرداری مشخص شد که 25 درصد فروش بلیط سینماهای تهران در سینمای کوروش بوده است.
وی افزود: با توجه به اینکه در این سینما تعداد قابل توجهی سالن وجود دارد از سراسر شهر برای مراجعه به سینما کوروش اقدام می شود.
رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید در سراسر شهر تهران نسبت به احداث سالن های سینما اقدام شده تا شهروندان برای تردد با مشکل مواجه نشوند تصریح کرد: در صورتی که در سراسر شهر تهران سالن هایی همانند سالن سینما کوروش احداث شود مردم برای مراجعه در سطح شهر با مشکل مواجه نبوده و می توانند در منطقه خود به سینما مراجعه کنند.
سرخو در خصوص عملکرد حال حاضر فرهنگسراها در سطح شهر تهران اظهار کرد: متاسفانه در شرایطی فرهنگسراها به سالن های مجهزی تجهیز شده اند اما در طول یکسال فقط در چند مرتبه از این سالن ها استفاده می شود و این خود یک ضعف اساسی به شمار می آید.
وی با اشاره به نیمه کاره ماندن مسجد امام سجاد واقع در فلکه صادقیه اذعان کرد: مسجد امام سجاد با اعتبارات مردمی احداث شده و 6 سال است که شهرداری تهران در طی احداث 2 مناره برای آن بوده اما این کار محقق نشده است.
سرخو با ارائه توصیه ای به شهردار تهران گفت: شهردار تهران در آستانه انتخابات باید بداند که کار تبلیغاتی تنها به نصب بیلبرد در سطح شهر خلاصه نشده و اگر می خواهد تبلیغاتی داشته باشد بهتر است نسبت به توصیه امور فرهنگی در سطح شهر اقدام کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *