رسیدگی به شکایات در سامانه جامع امور گمرکی الکترونیکی شد
فرآیند رسیدگی به شکایات و اعتراضات ذینفعان در سامانه جامع امور گمرکی با طراحی سامانه پیشخوان
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات گمرک اعلام کرد : گمرک جمهوری اسلامی ایران با راه اندازی و استقرار سامانه جامع امور گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی و تغییر شیوه عملیات گمرکی از روش دستی به دیجیتالی در رویههای مختلف ازجمله واردات، صادرات و ترانزیت و تبادل الکترونیکی دادهها با سازمانهای صادرکننده مجوزهای قانونی و همچنین اجرای طرح کارشناسی متمرکز با هدف استفاده کامل از ظرفیت نیروی کارشناسی کلیه گمرکات کشور، موجبات افزایش شفافیت در مراحل ترخیص کالا، کاهش ایستگاههای کاری، زمان و هزینه ترخیص کالا و تسهیل و تسریع در تجارت خارجی را فراهم نموده است.
به منظور کنترل و رصد کلیه فرآیندهای الکترونیکی تشریفات گمرکی کلیه صاحبان کالا (نمایندگان قانونی آنها) سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک گمرک طراحی و راهاندازی گردیده که صاحبان کالا میتوانند در هر مرحله از عملیات گمرکی، از طریق آدرس اینترنتی http:// club.irica.co نسبت به ثبت اعتراضات و شکایات خود در ارتباط با نحوه ارائه خدمات اقدام تا مورد رسیدگی لازم قرار گیرد.
به منظور کنترل و رصد کلیه فرآیندهای الکترونیکی تشریفات گمرکی کلیه صاحبان کالا (نمایندگان قانونی آنها) سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک گمرک طراحی و راهاندازی گردیده که صاحبان کالا میتوانند در هر مرحله از عملیات گمرکی، از طریق آدرس اینترنتی http:// club.irica.co نسبت به ثبت اعتراضات و شکایات خود در ارتباط با نحوه ارائه خدمات اقدام تا مورد رسیدگی لازم قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *