كيفيت پايين خدمات علت قهر مردم با نمايندگى‌ها/ خدمات پس از فروش در ايران شوخى است

15:11 - 02 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۶۰۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با انتقاد از عملكرد خودروسازان در دوره خدمات پس از فروش گفت: خودروسازان داخلى بايد 3درصد مبلغ دريافتى از مشتريان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزينه كنند اما متاسفانه توليدكنندگان به اين مهم بى توجه بوده اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *