كيفيت پايين خدمات علت قهر مردم با نمايندگىها/ خدمات پس از فروش در ايران شوخى است
رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با انتقاد از عملكرد خودروسازان در دوره خدمات پس از فروش گفت: خودروسازان داخلى بايد 3درصد مبلغ دريافتى از مشتريان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزينه كنند اما متاسفانه توليدكنندگان به اين مهم بى توجه بوده اند.
خبرگزاری میزان -
على رضا راسی در گفتوگو با خبرنگار گروه اقتصاد با اشاره به سرویسدهی مناسب اتوسرویس در سطح شهر برای کلیه ماشینها، گفت: ناراحتی اصلی مردم از ارائه خدمات در دوره گارانتی بوده زیرا در دوره گارانتی که خودروسازان تضمین کردند معایب خودروی خریداری شده برطرف شود، انجام نمیگیرد و بحث اصلی افراد خریدار خودرو داخلی پایین بودن کیفیت محصولات تولید داخل است.
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در ارتباط با مراجعه اکثر افراد در دوره پس از گارانتی به اتوسرویس و قطع ارتباط نمایندگیها با خریداران محصولات تولیدی، گفت: دلیل آن که مردم پس از به پایان رسیدن دوره گارانتی به نمایندگیهای خودروسازان مراجعه نمیکنند این است که طبق قانون، خودروسازان داخلى بايد 3درصد مبلغ دريافتى از مشتريان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزينه كنند اما متاسفانه توليدكنندگان به اين مهم بى توجه بوده اند.
وى افزود: خودروسازان تنها به فكر تيراژ توليد بوده و به خدمات پس از فروش توجهى ندارند و اين امر باعث شده تا اكثر خريداران خودرو داخلى در ارتباط با سرويس خدمات پس از فروش رضايت كافى را نداشته باشند.
راسى در ارتباط با شوخى بودن خدمات پس از فروش خودروسازان در ايران،گفت: با توجه به وضعيت فعلى خودروسازان داخلى به نظر مى رسد خدمات پس از فروش در داخل كشور مانند شوخى است و در سال هاى اخير خودروسازان با بى توجهى به معقوله ى خدمات پس از فروش با توجه به افزايش رفاه و تكنولوژى خودروها در سال هاى اخير با نارضايتى مردم از اين موضوع روبه رو هستند.
انتهاى پيام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *