انصراف دست جمعی خودرویی ها از حضور در نمایشگاه تهران
نمایشگاه شهر آفتاب در حالی بهمن ماه سال جاری میزبان شرکت های خودروسازی با عنوان نمایشگاه خودروی تهران است، که هیچ یک از خودروسازان بزرگ کشور و حتی واردکنندگان بزرگ خودرو در این نمایشگاه حضور نخواهند داشت.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ؛ چند ماهی است که زمزمه برگزاری نمایشگاه خودرو در حومه تهران با عنوان نمایشگاه خودروی تهران، آغاز شده ،زمزمه ای که از همان ابتدا با حاشیه های فراوان روبه رو بود و رویارویی شرکت بازرگانی ایدرو که سابقه برگزاری این نمایشگاه را در کارنامه خود داشته را با متولی تازه آن، به دنبال داشت.
حالا پس از چند ماه تلاش مجریان نمایشگاه خودروی شهرآفتاب، خبرها حاکی از این است که هیچ یک از خودروسازان بزرگ کشور در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.
گفته می شود گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و گروه بهمن، پارس خودرو، مدیا موتورز، بم خودرو و چند شرکت واردکننده دیگر، از جمله خودرویی هایی هستند که در نمایشگاه خودرو تهران شرکت نمی کنند و ترجیح دادند جزو غایبین مهمانی خالی این نمایشگاه باشند.
دوری راه، هزینه بالای غرفه ها و همچنین پیش بینی کم رونق بودن این نمایشگاه از جمله دلایلی است که بزرگان فعال در صنعت خودروی ایران را از حضور در این کارناوال تازه از راه رسیده منصرف کرده است.
به گفته مسئولان اجرایی شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، نمایشگاه خودرو دارای مخاطب خاص بوده و با توجه به هزینه های چند صد میلیونی غرفه ها که حاصل چندانی هم برای حاضرین نخواهد داشت، به نظر می رسد که خودرویی ها تصمیمی درست گرفته و ترجیح داده اند تا هزینه چند صد میلیونی غرفه های کم مخاطب را صرف برنامه های ویژه تری برای مشتریان خود کنند.
حالا پس از چند ماه تلاش مجریان نمایشگاه خودروی شهرآفتاب، خبرها حاکی از این است که هیچ یک از خودروسازان بزرگ کشور در این نمایشگاه شرکت نخواهند کرد.
گفته می شود گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و گروه بهمن، پارس خودرو، مدیا موتورز، بم خودرو و چند شرکت واردکننده دیگر، از جمله خودرویی هایی هستند که در نمایشگاه خودرو تهران شرکت نمی کنند و ترجیح دادند جزو غایبین مهمانی خالی این نمایشگاه باشند.
دوری راه، هزینه بالای غرفه ها و همچنین پیش بینی کم رونق بودن این نمایشگاه از جمله دلایلی است که بزرگان فعال در صنعت خودروی ایران را از حضور در این کارناوال تازه از راه رسیده منصرف کرده است.
به گفته مسئولان اجرایی شرکتهای خودروساز و واردکننده خودرو، نمایشگاه خودرو دارای مخاطب خاص بوده و با توجه به هزینه های چند صد میلیونی غرفه ها که حاصل چندانی هم برای حاضرین نخواهد داشت، به نظر می رسد که خودرویی ها تصمیمی درست گرفته و ترجیح داده اند تا هزینه چند صد میلیونی غرفه های کم مخاطب را صرف برنامه های ویژه تری برای مشتریان خود کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *