از "سپر تا سپر" با خدمات در محل رنو
نماینده رسمی رنو در ایران برای ایجاد تمایز خدمات پس از فروش خود 20 خودرو برای سرویس رسانی در محل به خودروهای رنو به ناوگان خود اضافه کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سیدرضا فاطمیفر مدیر خدمات پس از فروش نماینده رسمی رنو در ایران گفت: توسعه و استاندارد سازی نمایندگیها، توسعه خدمات و تامین قطعات یدکی جزء برنامههای جدید خدمات پس از فروش این شرکت است که به صورت جدی دنبال میشود. ما مدعی هستیم که بهترین قطعات را برای محصولات رنو ارائه میدهیم که در مقایسه با قطعات محصولات مشابه رقبا بسیار ارزان است.
مدیر خدمات پس از فروش نماینده رسمی رنو در ایران، تعداد خودروهای سرویس رسان را 15 دستگاه عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامهریزیهای انجام شده با افزودن 5 دستگاه دیگر به این سرویس دهندههای سیار، تا پایان سال با 20 خودرو به محصولات رنو در محل خودرو خدمت رسانی میکنیم.
وی در مورد توسعه نمایندگیهای این شرکت، گفت: مجموعا 15 نمایندگی در کشور و به طور مجزا 5 نمایندگی در مازندران، و یک نماینده رسمی در هر یک از شهرهای ارومیه، کرمانشاه، تبریز، یزد، بندرعباس، همدان، شیراز، اردبیل، اهواز و کرج با استانداردهای جهانی تاسیس خواهد شد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *