زمان مشتری ثروت ملی است

15:13 - 16 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۶۶۸
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیرعامل سایپایدك تاكید كرد: سازمان خدمات پس از فروش سایپا بر این باور است كه فرهنگ رفتاری و عملی نقادی و پذیرش انتقاد باید در همه اركان سازمان نهادینه شود.


ناراضی
|
-
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
0
هر وقت میری نمایندگی میگه این شامل گارانتی نمیشه پولشو ازت می گیرن چهار تا چیزم می زنند عوض کردیم. جنس به درد نخورشونم می بنندند رو ماشین
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *