غذاهای سنتی یاسوج برندسازی می شوند
معاون عمرانی استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: غذاهای منحصر و مختص به استان وجود دارد، که باید با هدف برند سازی، ترویج و توسعه آن گام های مناسبی برداشته شود.
به گزارش گروه جامعه ،پژمان نیک اقبالی گفت: برندسازی غذاهای سنتی با هدف شناخت فرهنگ غذایی و ترویج گردشگری استان انجام شود.
وی که در جلسه کارگروه گردشگری استان صحبت می کرد افزود: بسیاری از غذاهای اصلی استان به دلیل بی توجهی به برند سازی توسط دیگر استان ها به ثبت رسیده است.
نیک اقبالی گفت: غذاهای منحصر و مختص به استان وجود دارد، که باید با هدف برند سازی، ترویج و توسعه آن گام های مناسبی برداشته شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیل.ویه و بویر احمد گفت: تشکیل یک کارگروه ذیل کارگروه گردشگری با حضور افراد متخصص و کارشناس غذایی در زمینه آشپزی کمک مناسبی در زمینه شناخت و توسعه فرهنگ غذاهای استان را دارد.
وی افزود: لازم است گزارش عملکرد این کارگروه در کارگروه گردشگری استان ارائه شود.
نیک اقبالی با اشاره به طرح اکو موزه عشایری و روستایی، عنوان داشت: ضرورت نیاز استان به اکو موزه در کارگروه گردشگری بررسی وتایید و مباحث کارشناسی طرح، محل سازه، امور زیربنایی و طرح توجیهی در کارگروه امور زیربنایی به نحو تخصصی بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/
وی که در جلسه کارگروه گردشگری استان صحبت می کرد افزود: بسیاری از غذاهای اصلی استان به دلیل بی توجهی به برند سازی توسط دیگر استان ها به ثبت رسیده است.
نیک اقبالی گفت: غذاهای منحصر و مختص به استان وجود دارد، که باید با هدف برند سازی، ترویج و توسعه آن گام های مناسبی برداشته شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیل.ویه و بویر احمد گفت: تشکیل یک کارگروه ذیل کارگروه گردشگری با حضور افراد متخصص و کارشناس غذایی در زمینه آشپزی کمک مناسبی در زمینه شناخت و توسعه فرهنگ غذاهای استان را دارد.
وی افزود: لازم است گزارش عملکرد این کارگروه در کارگروه گردشگری استان ارائه شود.
نیک اقبالی با اشاره به طرح اکو موزه عشایری و روستایی، عنوان داشت: ضرورت نیاز استان به اکو موزه در کارگروه گردشگری بررسی وتایید و مباحث کارشناسی طرح، محل سازه، امور زیربنایی و طرح توجیهی در کارگروه امور زیربنایی به نحو تخصصی بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *