رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتشار کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور از روز چهارشنبه / تاثیر 20درصدی معدل دوره کارشناسی در آزمون

10:48 - 06 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۸۲۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش از توزیع کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال 95 از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه خبر داد.
انتشار کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد پیام نور از روز چهارشنبه / تاثیر 20درصدی معدل دوره کارشناسی در آزمون

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 95(نوبت 17) از ساعت 16 روز چهارشنبه سوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.

وی افزود: کلیه داوطلبان تا روز شنبه 13 آذر ماه برای ثبت نام در این دوره فرصت خواهند داشت.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با تاکید بر اینکه لازم است کلیه داوطلبان پیش از ثبت نام دفترچه راهنما را به طور دقیق مطالعه کنند اظهار کرد: داوطلبان متقاضی ثبت نام برای شرکت در آزمون باید بعد از مطالعه دقیق دفترچه و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

توکلی در خصوص هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اظهار کرد: هزینه این ثبت نام 650هزار ریال است و داوطلبان باید این هزینه را از طریق کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است بپردازند.

وی از تاثیر 20 درصد معدل دوره کارشناسی در آزمون دوره کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه تاثیر 20 درصدی معدل دوره کارشناسی به کلیه داوطلبان توصیه می شود معدل دوره کارشناسی خود را با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه راهنما با دقت در تقاضا نامه اینترنتی ثبت نام ثبت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور تاکید کرد: معدل کارشناسی تراز شده داوطلبان و میانگین وزنی آن تاثیر 20درصدی در نمره کل داوطلبان خواهد داشت.

توکلی با اشاره به برگزاری آزمون در 197 رشته گرایش اذعان کرد: این آزمون در 197 رشته گرایش و در 5گروه آزمایشی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که کارت شرکت در آزمون از چه زمانی منتشر خواهد شد تصریح کرد: کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه 95 به روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان باید از روز چهارشنبه 13 بهمن تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 بهمن ماه نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 95 گفت: این آزمون روز جمعه 15بهمن ماه برگزار خواهد شد و محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضا نامه تعیین می شود.

وی با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اظهار کرد: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 6 آذر 3هزار و 589 داوطلب ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *