ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی مرز مهران/ ترافیک در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه سنگین اما روان است

10:01 - 28 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۹۳۲
رئیس پلیس راه ناجا گفت: با توجه به بازگشت تعداد قابل توجه زائران از مرز مهران شاهد بار ترافیکی سنگین در مسیرهای این مرز هستیم.
سردار محمد حسین حمیدی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در خروجی های مرز مهران شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم و در ادامه هر چه از مرز دور می شویم شرایط برای تردد زائران هموارتر می شود.

وی افزود: مرز مهران به سمت ایلام همچنان یکطرفه بوده و جاده ملکشاهی به عنوان مسیر جایگزین معرفی شده است.

رئیس پلیس راه ناجا با تأکید بر اینکه تنها افراد بومی و خودروهای خدمات رسان می توانند از مسیر جایگزین جاده ملکشاهی استفاده کنند، اظهار کرد: مسیر جایگزین نیز تنها برای افراد بومی و خودروهای خدمات رسان و امدادی باز بوده و سایر زائران اجازه تردد از این محور را ندارند.

حمیدی با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران از مرز مهران به سمت سایر شهرهای کشور خاطر نشان کرد: تعداد قابل توجهی از زائرانی که در مرز مهران منتظر بازگشایی مرز بودند از حضور در این منطقه منصرف شده و درحال بازگشت به شهرهای خود هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر افرادی که موفق به عبور از مرز نشده اند تعداد قابل توجهی از مسافران نیز که از خاک عراق وارد ایران می شوند از مرز مهران تردد کرده و به همین خاطر مسیر خروجی این محور دارای بار ترافیکی سنگین است.

رئیس پلیس راه ناجا در خصوص وضعیت مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: خوشبختانه با وجود افزایش ترددها در مرزهای شلمچه و چذابه مشکلی برای تردد زائران از این مرزها وجود ندارد و مسیر دراین محدوده دارای ترافیک سنگین اما روان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *