انتشار نامه عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7
عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 ؛ این بار بهصورت مکتوب
بازار گوشیهای هوشمند در هر صورت به حرکت خود ادامه داد؛ برخی از فرصت پیش آمده استفاده کرده و پول خوبی از محل فروش محصولاتشان در نبود رقبای قدرتمند به جیب زدند و برخی دیگر نیز بیتوجهی کرده و با تکرار همین اشتباه، بازار را از دست دادند. با وجود عذرخواهی سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 و تقاضا و تشویق کاربران به پس دادن گوشیهای خود، هنوز کاربرانی هستند که قصد دارند تا با جسته و گریخته کار کردن با این گوشی معیوب از پس دادن آن امتناع کنند، هر چند سرویسدهندگان در سراسر دنیا، از طریق روشهای مختلف همچون شماره سریال دریافت شده از سامسونگ، سرویسدهی به آنان را به زودی قطع خواهند کرد، چون این کاربران دانسته و یا ندانسته در حال بازی کردن با جان خود و اطرافیانشان هستند؛ گلکسی نوت 7 دارای ایراد کارخانهای است و هر لحظه ممکن است آتش بگیرد و این آتش را به اطراف خود نیز سرایت دهد، خواه خوشحالکننده خواه ناراحتکننده.
البته
پروژه با فراخوان سراسری، جمعآوری دستگاهها از بازار و سپس عذرخواهی
سامسونگ بابت گلکسی نوت 7 به پایان نرسیده و شرکت سازنده هنوز سخت مشغول
کار کردن بر روی دستگاه برای حل معمای آتش سوزیهای پی در پی و جلوگیری از
پدید آمدن اتفاقات مشابه در محصولات بعدی خصوصا گلکسی اس 8 است، چون خطر
آفرین بودن پرچمدار بعدی به معنی سلب اعتماد صد درصدی کاربران از این
کمپانی خواهد بود. در کنار تمامی این اقدامات، سامسونگ که همواره خود را
طرفدار حقوق مشتریان دانسته، خواستار قبول عذر خواهی سامسونگ بابت گلکسی
نوت 7 از طرف کاربران در سراسر جهان است.
بعد از عذر خواهی رئیس بخش موبایل
سامسونگ، این بار نوبت به رئیس سامسونگ در کل دایره اروپا رسیده تا
نامهای به این منظور در روزنامههای ایالات متحده آمریکا منتشر کند: