رشد حق بیمه طی شش ماهه اخیر
عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم هشتاد و یکمین سالگرد تاسیس بیمه ایران از تلاش های مدیریت این شرکت برای ایجاد ثبات، حفظ سرمایه های مادی و انسانی شرکت و رعایت اصول حرفه ای بیمه گری قدردانی کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه اقتصاد ، همتی، بیمه ایران را پیشتاز در صنعت بیمه دانست و گفت: بیمه ایران بزرگترین شرکت بیمه کشور و پیشتاز در طرح های مهم بیمه ای بوده است و باید در نظم، فعالیت و خدمت رسانی مناسب برای سایر شرکت های بیمه الگو باشد.
وی افزود: مواقعی که بیمه ایران هماهنگ و همراه با بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر بوده، موفقیت های خوبی را کسب کرده ایم. این تعامل باید ادامه یابد تا بتوانیم پوشش های عظیمی به خصوص در بیمه هایی که با مردم ارتباط مستقیم دارد، گسترش دهیم.
همتی خاطر نشان کرد: ۸۱ سال زمان و انرژی صرف شده تا بیمه ایران به جایگاه امروزی برسد، لذا نباید بگذاریم این سرمایه های اندوخته شده در طول سالیان گذشته هدر رود. به سهم خود از این راهی که بیمه ایران پیش گرفته تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری یکدیگر این راه را ادامه دهید تا مشکل زیان انباشته نیز به تدریج حل شود و اقدامات مانده را به نتیجه برسانیم.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و توسعه ملی با تکیه بر نیروهای داخلی گفت: تلاش برای افزایش ظرفیت بیمه اتکائی کشور یک ضرورت است و تجارب کسب شده در دوره تحریم را باید حفظ و تقویت کنیم.
وی از مدیران بیمه ایران خواست تا با تدبیر، همراهی و همدلی مطالبات معوق خود را کاهش دهند و نیز با توجه به اهمیت بحث فناوری اطلاعات و ارتباطات، نسبت به تکمیل و نهایی کردن طرح IT و انتقال اطلاعات جامع بیمه های خود به بیمه مرکزی اقدام کنند.
وی با اشاره به روند رشد حق بیمه و خسارت شخص ثالث طی شش ماهه اخیر سال ۱۳۹۵ گفت: حل معضلات و مشکلات صنعت بیمه خیلی دور از ذهن نیست و با تدبیر، همراهی و همدلی صنعت بیمه امکان پذیر است.
همتی از استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث همه شرکت های بیمه از اول آذر خبر داد و گفت: از اول آذر ماه همه بیمه های شخص ثالث باید آنلاین صادر شوند تا هر بیمه گری بتواند به صورت آنلاین استعلام بیمه نامه را انجام دهد.
وی در خصوص برنامه ریزی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر در کشور گفت: بیمه ایران در این فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ می تواند نقش اساسی داشته باشد و بیمه مرکزی هم از طرح های جدید و شرکت های بیمه تخصصی در این زمینه استقبال و حمایت کند.
وی افزود: مواقعی که بیمه ایران هماهنگ و همراه با بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر بوده، موفقیت های خوبی را کسب کرده ایم. این تعامل باید ادامه یابد تا بتوانیم پوشش های عظیمی به خصوص در بیمه هایی که با مردم ارتباط مستقیم دارد، گسترش دهیم.
همتی خاطر نشان کرد: ۸۱ سال زمان و انرژی صرف شده تا بیمه ایران به جایگاه امروزی برسد، لذا نباید بگذاریم این سرمایه های اندوخته شده در طول سالیان گذشته هدر رود. به سهم خود از این راهی که بیمه ایران پیش گرفته تشکر می کنم و امیدوارم با همکاری یکدیگر این راه را ادامه دهید تا مشکل زیان انباشته نیز به تدریج حل شود و اقدامات مانده را به نتیجه برسانیم.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و توسعه ملی با تکیه بر نیروهای داخلی گفت: تلاش برای افزایش ظرفیت بیمه اتکائی کشور یک ضرورت است و تجارب کسب شده در دوره تحریم را باید حفظ و تقویت کنیم.
وی از مدیران بیمه ایران خواست تا با تدبیر، همراهی و همدلی مطالبات معوق خود را کاهش دهند و نیز با توجه به اهمیت بحث فناوری اطلاعات و ارتباطات، نسبت به تکمیل و نهایی کردن طرح IT و انتقال اطلاعات جامع بیمه های خود به بیمه مرکزی اقدام کنند.
وی با اشاره به روند رشد حق بیمه و خسارت شخص ثالث طی شش ماهه اخیر سال ۱۳۹۵ گفت: حل معضلات و مشکلات صنعت بیمه خیلی دور از ذهن نیست و با تدبیر، همراهی و همدلی صنعت بیمه امکان پذیر است.
همتی از استعلام آنلاین بیمه شخص ثالث همه شرکت های بیمه از اول آذر خبر داد و گفت: از اول آذر ماه همه بیمه های شخص ثالث باید آنلاین صادر شوند تا هر بیمه گری بتواند به صورت آنلاین استعلام بیمه نامه را انجام دهد.
وی در خصوص برنامه ریزی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه های عمر در کشور گفت: بیمه ایران در این فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ می تواند نقش اساسی داشته باشد و بیمه مرکزی هم از طرح های جدید و شرکت های بیمه تخصصی در این زمینه استقبال و حمایت کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *