موثرترین روش تبلیغاتی بر سازه های فرهنگی تهران راه اندازی کمپین است
علیزاده افزود: پیش از این شهرداری تهران کمپین هایی را در موضوع سلامت مردم ، استکبار ستیزی، محرم و عاشورا برگزار کرده است و نتایج برگزاری این کمپین ها نشان داده که راه اندازی کمپین موثرترین روش تبلیغاتی بر سازه های فرهنگی تهران است.
وی بیان کرد: راه اندازی کمپین محیط زیست به طور حتم نمی تواند مشکلاتی که شهر و مردم تهران امروز مبتلا به آن هستند را حل کند اما ما امیدواریم برگزاری این کمپین در سطح پایتخت تلنگر برای مسئولان باشد به حساس سازی جامعه نسبت به محیط زیست شهری منجر شود.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران افزود: پیام های کارشناسی شده در این کمپین با موضوعات شهر تازه یعنی محورهای تنوع زیستی ، انرژی پاک ، زمین پاک و هوای پاک به دانشجویان رشته تصویر سازی واگذار شد تا زیر نظر استاتید آثار خوبی تولید شود.
وی تصریح کرد: سازمان زیباسازی در راستای وظایفی که بر عهده دارد، اقداماتی را در خصوص فضای فرهنگی شهر انجام می دهد اما بررسی ها نشان داده که اگر این اقدامات فرهنگی به صورت پراکنده بر سازه ها شهر باشد با وجود هر محتوا و عنوانی به خوبی دیده نمی شود چرا که گستردگی شهر تهران ، مانع از آن است که افراد مسائلی که در یک نقطه از سطح شهر همانند اتوبان ها برجسته شده مطلع شوند چرا که ممکن است برخی افراد به طور کل از این محل ها تردد نکنند.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد:در پیام های کمپین محیط زیست شهری مسائلی که باید برای شهروندان مهم باشد از جمله توجه به درختان ، آب ، آلودگی هوا و حتی پرندگان شهر تهران در طراحی آثار این کمپین لحاظ شده است.
علیزاده اعلام کرد:
بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با ستاد محیط زیست شهر تهران مقرر شد اکران آثار کمپین
زیست محیطی شهری بعد از هفته کتاب در اواخر آبان ماه باشد.