کمپین «محیط زیست شهری» در دیگر شهرهای کشور اجرا می شود
مدیر تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: کمپین محیط زیست شهری هم می تواند بر روی رفتار شهروندان تهرانی تاثیر گذار باشد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش گروه جامعه ، حسین وجودی یزدی مدیر تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در کمپین بزرگ محیط زیست شهری که با هدف تامین سلامت جامعه و محیط زندگی برگزار شده است، اظهار داشت: محیط زیست یکی از موضوعات بسیار مهم شهر تهران محسوب می شود به همین دلیل ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران به صورت مختلف در این حوزه کارهای تاثیر گذاری انجام داده است.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون در شهر تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی هیچ کمپین تبلیغاتی گسترده ای در حوزه محیط زیست برگزار نشده است، گفت: به دنبال آنیم که با برگزاری این کمپین بزرگ تبلیغاتی، شاهد تاثیرگذاری زیادی بر روی آحاد مردم در حوزه محیط زیست باشیم.
مدیر تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران به دنبال برگزاری چنین کمپینی در شهر تهران با توجه به حساسیت پرداختن به موضوع محیط زیست بودند، افزود: در خصوص کمپین محیط زیست شهری بحث هایی در شورای تبلیغات فرهنگی این سازمان انجام شد و اعضای شورای تبلیغات فرهنگی مصر بودند که این کمپین در شهر تهران برگزار شود.
وجودی یزدی اضافه کرد: دکتر گلمکانی رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران پیشنهادی در خصوص این کمپین مطرح کرد به همین منظور در شورای تبلیغات فرهنگی شهرداری تهران، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و توسط اعضا تایید شد.
وی به برگزاری کمپین تبلیغات شهروند سالم که بر روی 5موضوع مهم ایدز، نمک، قند، چربی و سرطان فعالیت داشت، اشاره کرد و گفت: بر اساس پایش های انجام شده در خصوص کمپین تبلیغاتی شهروند سالم متوجه شدیم که کمپین برگزار شده بسیار تاثیر گذار بوده به همین منظور بر این باوریم که کمپین محیط زیست شهری هم می تواند بر روی شهروندان تهرانی تاثیر گذار باشد.
مدیر تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد: محیط زیست دغدغه مسئولان و تمام شهروندان است به همین دلیل باید فضای تبلیغاتی برای این موضوع ایجاد کرد.
وجودی یزدی گفت: اگر به 15 سال گذشته شهر تهران بازگردیم متوجه می شویم که آب و هوای این شهر مانند گذشته نیست به همین دلیل باید به دنبال راهکاری باشیم که شهروندان سهم خود را برای داشتن آب و هوای تمیز ایفا کنند.
وی اضافه کرد: با برگزاری این کارگاه به دنبال آن هستیم که سهم خود را در قبال محیط زیست ادا کنیم.
مدیر تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: رسانه ای که در اختیار شهرداری تهران قرار دارد قابل دیدن و تاثیرگذار است و با رسانه ملی و دیگر رسانه های کشور متفاوت است.
این مقام مسئول با بیان اینکه مردم تهران همیشه یک الی دو ساعت از وقت خود را در ترافیک از دست می دهند، تاکید کرد: اگر بتوانیم مفاهیم خود را به صورت آموزش در این رسانه بگذاریم قطعا مردم تاثیر می گیرند.
وجودی یزدی با اشاره به آمار به دست آمده از سامانه 1888 و 137 در خصوص کمپین های برگزار شده، گفت: هر کاری به صورت پایلوت در شهر تهران انجام می شود تاثیرگذاری زیادی بر دیگر کلانشهرها دارد به همین دلیل امیدواریم که کمپین محیط زیست شهری در شهرهای دیگر کشور هم اکران شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *