شاکیان رامک خودرو به سازمان حمایت مراجعه کنند
سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پیرو خبر (سازمان حمایت باید مطالبات مردم را پیگیری کند نه انجمن) توضیحاتی را برای خبرگزاری میزان ارسال کرد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پیرو خبر (سازمان حمایت باید مطالبات مردم را پیگیری کند نه انجمن) توضیحاتی را مبنی بر نظارت دقیق سازمان حمایت و رسیدگی به شکایت مشتریان رامک خودرو برای ارسال کرد.
متن کامل این توضیحات بدین شرح است:
سلام علیکم، در پاسخ به مصاحبه منتشر شده بر روی خروجی آن خبرگزاری، در تاریخ 27 مهرماه سال جاری به نقل از جناب آقای احتشام زاده رئیس انجمن واردکنندگان خودرو؛ مبنی بر عدم تحویل به موقع خودروی آئودی توسط شرکت رامک خودرو به خریداران و خلف وعده شرکت مذکور با عنوان "سازمان حمایت باید مطالبات مردم را پیگیری کند نه انجمن"، توضیح این سازمان در قالب مصاحبه با آقای وحید منایی، معاون محترم کالاهای سرمایهای و خدمات این سازمان به شرح ذیل به منظور انعکاس و تنویر افکار عمومی ارسال می شود.
معاون کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به اظهارات رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو مبنی بر عدم تحویل به موقع خودروهای آئودی توسط شرکت رامک خودرو به خریداران و خلف وعده شرکت مذکور گفت: بر اساس مفاد آیین نامه اجرایی قانون حمایت ازحقوق مصرف کنندگان خودرو که تاخیر در تحویل خودرو به هر علت از سوی عرضه کننده منتج به پرداخت خسارت متعلقه به خریداران می شود، لذا مصرف کنندگان می توانند ضمن ارسال مستندات نسبت به مطالبه ضرر و زیان متعلقه از طریق این سازمان و یا سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها اقدام نمایند.
وحید منایی با تاکید بر اینکه، این سازمان کما فی السابق آماده دریافت شکایتهای مرتبط با تخلفات در این زمینه می باشد، تاکید کرد: خریداران خودروهای آئودی که با خلف وعده شرکت رامک خودرو در تحویل به موقع این خودروها مواجه می شوند می توانند با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها شکایات خود را مطرح تا مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.
متن کامل این توضیحات بدین شرح است:
سلام علیکم، در پاسخ به مصاحبه منتشر شده بر روی خروجی آن خبرگزاری، در تاریخ 27 مهرماه سال جاری به نقل از جناب آقای احتشام زاده رئیس انجمن واردکنندگان خودرو؛ مبنی بر عدم تحویل به موقع خودروی آئودی توسط شرکت رامک خودرو به خریداران و خلف وعده شرکت مذکور با عنوان "سازمان حمایت باید مطالبات مردم را پیگیری کند نه انجمن"، توضیح این سازمان در قالب مصاحبه با آقای وحید منایی، معاون محترم کالاهای سرمایهای و خدمات این سازمان به شرح ذیل به منظور انعکاس و تنویر افکار عمومی ارسال می شود.
معاون کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با اشاره به اظهارات رئیس انجمن وارد کنندگان خودرو مبنی بر عدم تحویل به موقع خودروهای آئودی توسط شرکت رامک خودرو به خریداران و خلف وعده شرکت مذکور گفت: بر اساس مفاد آیین نامه اجرایی قانون حمایت ازحقوق مصرف کنندگان خودرو که تاخیر در تحویل خودرو به هر علت از سوی عرضه کننده منتج به پرداخت خسارت متعلقه به خریداران می شود، لذا مصرف کنندگان می توانند ضمن ارسال مستندات نسبت به مطالبه ضرر و زیان متعلقه از طریق این سازمان و یا سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها اقدام نمایند.
وحید منایی با تاکید بر اینکه، این سازمان کما فی السابق آماده دریافت شکایتهای مرتبط با تخلفات در این زمینه می باشد، تاکید کرد: خریداران خودروهای آئودی که با خلف وعده شرکت رامک خودرو در تحویل به موقع این خودروها مواجه می شوند می توانند با ارائه اسناد و مدارک به این سازمان یا سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها شکایات خود را مطرح تا مورد رسیدگی و اقدام قرار گیرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *