زمان اعتراض به نتایج اولیه اعطای پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام شد
رفعتی گفت: با توجه به اعلام نتایج اولیه اعطای پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی متقاضیانی که به عدم پذیرش خود اعتراض دارند می توانند از تاریخ پنجم آبان ماه سال جاری به مدت 14 روز اعتراض خود را دراین خصوص در سامانه ثبت کنند.
خبرگزاری میزان -
سیامک رفعتی معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در گفتوگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی اظهارکرد: با توجه به اعلام نتایج اولیه اعطای پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی متقاضیانی که به عدم پذیرش خود اعتراض دارند می توانند از تاریخ پنجم آبان ماه سال جاری به مدت 14 روز اعتراض خود را دراین خصوص در سامانه ثبت کنند.
وی افزود: این افراد جهت ثبت اعتراض می توانند با ورود به صفحه شخصی خود در قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و انتخاب گزینه «ارسال شکایت» اعتراض خود را اعلام کنند.
مدیرکل خدمات الکترونیک قضایی اضافه کرد: اعتراض ها صرفا از این طریق مورد رسیدگی قرار می گیرد.
رفعتی همچنین گفت: افرادی که خواهان اعتراض دراین خصوص هستند می بایست مواردی را که پیش از این در فرم ثبت نام خود درج نکرده اند ازقبیل مدرک تحصیلی، سوابق مدیریتی، سوابق تخصصی حقوقی و مدارک فناوری اطلاعات خود را اعلام کنند تا نسبت به بررسی مجدد موارد اقدام شود.
انتهای پیام/
وی افزود: این افراد جهت ثبت اعتراض می توانند با ورود به صفحه شخصی خود در قسمت ثبت نام و پیگیری مجوز دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و انتخاب گزینه «ارسال شکایت» اعتراض خود را اعلام کنند.
مدیرکل خدمات الکترونیک قضایی اضافه کرد: اعتراض ها صرفا از این طریق مورد رسیدگی قرار می گیرد.
رفعتی همچنین گفت: افرادی که خواهان اعتراض دراین خصوص هستند می بایست مواردی را که پیش از این در فرم ثبت نام خود درج نکرده اند ازقبیل مدرک تحصیلی، سوابق مدیریتی، سوابق تخصصی حقوقی و مدارک فناوری اطلاعات خود را اعلام کنند تا نسبت به بررسی مجدد موارد اقدام شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *