با فوتبالی که بازی می‌کنیم حق ذوب‌آهن اینجای جدول نیست / پنالتی نفت‌ تهران مشکوک بود

12:00 - 03 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۶۱۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبك تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باور كنید با این فوتبالی كه ما بازی می‌كنیم واقعا حق ذوب‌آهن قرار گرفتن در اینجای جدول نیست.
سیدمحمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درباره باخت ذوب‌آهن در آخرین دقایق بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: واقعا باور نكردنی بود چون در بازی با نفت هم مثل بازی با سپاهان به بهترین شكل برای لحظه به لحظه بازی برنامه داشتیم و كار را جلو می‌بردیم.

وی افزود: به نظرم تنها یك لحظه غفلت در دقایق پایانی باعث شد كه روی تاکتیک حریف كه استفاده از  توپ‌های مستقیم بود اشتباه كنیم و دوبار دروازه خودمان را باز شده ببینیم.

هافبك ذوب‌آهن با تاكید بر نظر سرمربی این تیم بابت مشكوك بودن پنالتی نفت تهران در آخرین دقایق بازی گفت: به نظر من هم پنالتی مشكوك بود و این مسئله چند هفته است كه در مورد ذوب‌آهن رخ می‌دهد. به غیر از بازی با نفت در بازی با استقلال و تراكتورسازی هم همین مشكل برای ما رخ داد و این پنالتی‌ها حسابی كار ما را خراب كرد.

حسینی در پایان درباره بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان در اصفهان كه به دلیل سه اخطاره بودن در آن غایب خواهد بود، اظهار داشت: در این بازی محكوم به برد هستیم و باید امتیازات را جمع كنیم. باور كنید با این فوتبالی كه ما بازی می‌كنیم واقعا حق ذوب‌آهن قرار گرفتن در اینجای جدول نیست. استقلال خوزستان تیم خوبی است اما شك نكنید با برنامه‌ریزی مناسب در فولادشهر میزبان این تیم هستیم چون می‌خواهیم به بالای جدول صعود كنیم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *