توان اداره اجرای اسناد رسمی در وصول مطالبات بانک‌ها افزایش می‌یابد

13:58 - 01 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۵۱۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طالبی‌زاده گفت: با افزایش نیرو و همکاری بیشتر بانک‌ها، در آینده شاهد تسریع در وصول مطالبات بانک‌ها و مردم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از افزایش توان اداره اجرای اسناد رسمی در وصول مطالبات بانک‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه اداره اجرای اسناد رسمی در اداره ثبت گفت: با توجه به اینکه چارت جدید اداره اجرای اسناد رسمی کرمان در سال گذشته تصویب شده است در جلسه ای که با حضور شورای هماهنگی بانک‌ها و کارشناسان اداره کل بازرسی به میزبانی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد، تقویت و افزایش توان اداره اجرای اسناد رسمی کرمان و واحدهای اجرا در کلیه شهرستانها مورد تاکید قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: در صورت افزایش نیروهای جدید و با در نظر گرفتن کارکنانی که از طرف بانک‌ها با اداره اجرای اسناد رسمی همکاری می کنند، در آینده شاهد تسریع در وصول مطالبات بانک‌ها و مردم و افزایش قدرت اجرایی این اداره خواهیم بود.

مدیرکل ثبت اسناد کرمان درباره برخی مشکلات مربوط به کارشناسی و نحوه ابلاغ اوراق اظهار کرد: امر ارجاع به کارشناسان به کانون کارشناسان سپرده شده است و اداره اجرا هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

طالبی‌زاده در پایان گفت: ابلاغ اوراق توسط شرکت پست انجام می شود که با تعامل با کانون کارشناسان و شرکت پست باید بدنبال رفع برخی مشکلات باقیمانده باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *