رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سخنان رمضان عبدالله در اجتماع مردم غزه/کشورهای عربی هیچ کاری برای مردم فلسطین نمی‌کنند

15:31 - 30 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۵۰۰۲
رمضان عبدالله دبیر کل «جهاد اسلامی فلسطین» که امروز جمعه در اجتماع مردم غزه که برای بزرگداشت سال‌روز تأسیس این سازمان فلسطینی گرد هم آمده بودند سخنرانی می کرد، سخنان خود را بیشتر به مقاومت مردم فلسطین و نقش کشورهای عربی در این مقاومت و رابطه آنها با اسرائیل معطوف کرد.
سخنان رمضان عبدالله در اجتماع  مردم غزه/کشورهای عربی هیچ کاری برای مردم فلسطین نمی‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل ، رمضان عبدالله  دبیر کل «جهاد اسلامی فلسطین» که امروز جمعه در جمع اجتماع مردم غزه که برای بزرگداشت سال‌روز تأسیس سازمان این سازمان رزمنده گرد هم آمده بودند سخنرانی می کرد سخنان خود را بیشتر معطوف به  مقاومت مردم  فلسطین و نقش کشورهای عربی در این مقاومت و رابطه آنها با اسرائیل کرد.

دبیرکل سازمان «جهاد اسلامی» فلسطین با نقد رویکرد کشورهای عربی در قبال مقاومت فلسطین گفت که کشورهای عربی به دنبال منافع خود هستند به همین علت تلاش می کنند که با اسرائیل رابطه داشته باشند و تاکنون هیچ کاری برای مردم فلسطین انجام نداده‌اند.

همزمان با سالروز تأسیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین، این جنبش امروز جمعه همایشی را با شرکت همه گروهها و شاخه های رزمی خود در نوار غزه برگزار کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *