رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صحبتهای جان کری "احمقانه و غیراصولی" بود/بدعهدی های آمریکا در برجام توجیه بردار نیست/ایران از حمایت جبهه مقاومت دست برنمی دارد

8:52 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۳۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: درصورتیکه جان کری این حرف غیرمنطقی که در هیچیک از بندهای برجام وجود ندارد را زده باشد باید گفت که این حرف او بسیار احمقانه، غیرمنطقی، غیراصولی، غیراخلاقی و خارج از چارچوب برجام بوده است.
صحبتهای جان کری
سردار علی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به صحبتهای اخیر جان کری وزیر خارجه آمریکا که گفته است "برای حل مشکلات بانکی، ایران دست از حمایت از حزب الله و اسد بردارد" اظهار کرد: درصورتیکه جان کری این حرف غیرمنطقی که در هیچیک از بندهای برجام وجود ندارد را زده باشد باید گفت که این حرف او بسیار احمقانه، غیرمنطقی، غیراصولی، غیراخلاقی و خارج از چارچوب برجام بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها برای فرار از فشاری که جامعه بین الملل بر آن وارد می کنند و برای توجیه بدعهدی ها و اشتباهات خود، حرف های بی ربطی را بر زبان می آورند تصریح کرد: آنها به خوبی می دانند که جمهوری اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از جبهه مقاومت برنخواهد داشت.

سردار آسودی ادامه داد: آمریکایی ها مدام در ادبیات خود سعی دارند اینگونه القا کنند که ایران حامی و پشتیبان شخص بشار اسد است، درحالیکه حمایت ایران از بشار اسد صرفا به این دلیل است که اسد منتخب مردم سوریه است و در حقیقت حمایت ما از اسد حمایت از ملت سوریه است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سرنوشت سوریه را مردم سوریه تعیین می کنند افزود: اگر آمریکایی ها و اروپایی ها واقعا به دموکراسی و رای مردم اعتقاد دارند باید بدانند که اسد منتخب مردم سوریه است.

وی با بیان اینکه بدعهدی های آمریکا در برجام توجیه بردار نیست گفت: ایران در برجام تا کنون تمام تعهدات خود را به اذعان مقامات اروپایی و آمریکایی انجام داده اما طرف مقابل در انجام تعهداتش مدام بدعهدی می کند و این امری است که تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران نیز به آن اذعان دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *