حضور تنبل چینی در بازار ایران/ آریزو در آرزوی فروش می ماند؟
سدان جدید چری(آریزو 5) که قرار است به زودی در بازار ایران عرضه شود آنطور که ظاهر جذابی دارد از لحاظ فنی موفق نشان نمی دهد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سدان نسبتا جدید چری قرار است همزمان با عرضه در بازار چین و شیلی در ایران هم عرضه شود اما بر اساس تست های فنی این خودرو توس خبرنگار میزان، این خودرو آنقدری که در طراحی متفاوت و زیبا عمل کرده، از نظر فنی چنگی به دل نمی زند و بعید است در میان رقبای هم کلاس و هم قیمت خود آرزوی مدیران این شرکت را در فروش محقق کند.
بر اساس این گزارش، آریزو 5 هم در شتاب اولیه تنبل به نظر می رسد و هم از قدرت هندلینگ بالا و ترمزهای خیلی مطمئن برخوردار نیست و شاید در حین رانندگی شما را از آنچه در ذهن داشتید غافلگیر کند.
این خودرو در پیچ ها هم خیلی مطمئن نیست و باید حتما سر پیچها سرعت را کنترل کرد.
از دیگر نکات فنی این خودرو می توان به کپی طراحی آن از روی خودروی سراتو و حتی النترا اشاره کرد که آن اصالت خودروهای برندهای معتبر را در طراحی دارد که البته این ضعف را در بین تمام خودروهای چینی می توان تا حدود زیادی تعمیم داد.
جوان تازه وارد چری در خیابانهای چین هم خیلی رویت نمی شود و طبق آمار اعلامی مدیران چری، در شیلی هم فروش چندانی را تجربه نکرده است.
به گفته اغلب نمایندگی های فروش این شرکت،قیمت گذاری 69 تا 74 میلیوی برای این خودرو مناسب نیست و فروشش را در این شرایط بازار بسیار سخت می کند.
حال باید دید آرزوی فروش آریزو با قیمت نسبتا بالای آن نسبت به امکانات و رقبای خود در بازار ایران محقق می شود یا خیر.
بر اساس این گزارش، آریزو 5 هم در شتاب اولیه تنبل به نظر می رسد و هم از قدرت هندلینگ بالا و ترمزهای خیلی مطمئن برخوردار نیست و شاید در حین رانندگی شما را از آنچه در ذهن داشتید غافلگیر کند.
این خودرو در پیچ ها هم خیلی مطمئن نیست و باید حتما سر پیچها سرعت را کنترل کرد.
از دیگر نکات فنی این خودرو می توان به کپی طراحی آن از روی خودروی سراتو و حتی النترا اشاره کرد که آن اصالت خودروهای برندهای معتبر را در طراحی دارد که البته این ضعف را در بین تمام خودروهای چینی می توان تا حدود زیادی تعمیم داد.
جوان تازه وارد چری در خیابانهای چین هم خیلی رویت نمی شود و طبق آمار اعلامی مدیران چری، در شیلی هم فروش چندانی را تجربه نکرده است.
به گفته اغلب نمایندگی های فروش این شرکت،قیمت گذاری 69 تا 74 میلیوی برای این خودرو مناسب نیست و فروشش را در این شرایط بازار بسیار سخت می کند.
حال باید دید آرزوی فروش آریزو با قیمت نسبتا بالای آن نسبت به امکانات و رقبای خود در بازار ایران محقق می شود یا خیر.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *