بلاتکلیفی مسافران پرواز شیراز-تهران ایران ایر + توضیحات ایران ایر
مسافران پرواز شماره 429 ایران ایر به علت تاخیر بالای 7 ساعت در فرودگاه شیراز سرگردان شد.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، پرواز شماره 429 هواپیمایی ایران ایر که قرار بود ساعت 22:25 جمعه از شیراز به تهران انجام شود با تاخیر بالای هفت ساعت مواجه شد.
بر این اساس تعدادی از مسافران این پرواز مجبور شدند تا با پرواز ایران ایر در ساعت 6:54 صبح شنبه از شیراز به تبریز رفته و سپس با همان هواپیما به تهران پرواز کنند.
یک منبع آگاه در فرودگاه شیراز گفت : تعدادی از مسافران حاضر نشدند از پرواز شیراز - تبریز - تهران استفاده کنند و بلاتکلیف هستند.
گفتنی است بر اساس دستورالعمل حقوق متقابل مسافر و شرکت های هواپیمایی در تاخیر های بالای 4 ساعت ، شرکت حمل کننده موظف به ارائه یک فقره بلیت مشابه با تخفیف ۳۰ درصد از لحاظ مسیر و کلاس پروازی است.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز 429 شیراز به تهران به اطلاع می رساند هواپیمای در نظر گرفته شده این پرواز در فرودگاه بندرعباس دچار مشکل فنی شد.
بعد اطلاع از مشکل پیش آمده برنامه ریزی وهماهنگی لازم برای اعزام هواپیمای جایگزین و کرو صورت گرفت و مقرر گردید این هواپیما مسیر پروازی بندرعباس – شیراز – تبریز - تهران را انجام دهد.
لذا پس از اخذ مجوزهای لازم ،هواپیمای جایگزین با7 ساعت تاخیر در ساعت 04:05 بامداد فرودگاه بندرعباس را به مقصد فرودگاه شیراز ترک کرد ودر ساعت 6:45 از فرودگاه شیراز به سمت فرودگاه تبریز پرواز نمود و در ساعت 09:25 از فرودگاه تبریز پرواز ودر ساعت 10:30 در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
شایان ذکر است تعداد 19 نفر از مسافران از ادامه این مسیر پروازی انصراف دادند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته تعداد 3 نفر با سایر شرکت های هواپیمایی و 15 نفر دیگر با پروازهای "هما"به تهران عزیمت خواهند نمود.
همچنین در مدت حضور مسافران این پروازدر فرودگاه شیراز از مسافران پذیرایی به عمل آمد.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عذرخواهی مجدد از مسافران پروازهای 429 شیراز-تهران و446 تبریز-تهران ،ازهمراهی آنان در طول مدت زمان تاخیر با کارکنان ایستگاه های شیراز وتبریز قدردانی می نماید.
بر این اساس تعدادی از مسافران این پرواز مجبور شدند تا با پرواز ایران ایر در ساعت 6:54 صبح شنبه از شیراز به تبریز رفته و سپس با همان هواپیما به تهران پرواز کنند.
یک منبع آگاه در فرودگاه شیراز گفت : تعدادی از مسافران حاضر نشدند از پرواز شیراز - تبریز - تهران استفاده کنند و بلاتکلیف هستند.
گفتنی است بر اساس دستورالعمل حقوق متقابل مسافر و شرکت های هواپیمایی در تاخیر های بالای 4 ساعت ، شرکت حمل کننده موظف به ارائه یک فقره بلیت مشابه با تخفیف ۳۰ درصد از لحاظ مسیر و کلاس پروازی است.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز 429 شیراز به تهران به اطلاع می رساند هواپیمای در نظر گرفته شده این پرواز در فرودگاه بندرعباس دچار مشکل فنی شد.
بعد اطلاع از مشکل پیش آمده برنامه ریزی وهماهنگی لازم برای اعزام هواپیمای جایگزین و کرو صورت گرفت و مقرر گردید این هواپیما مسیر پروازی بندرعباس – شیراز – تبریز - تهران را انجام دهد.
لذا پس از اخذ مجوزهای لازم ،هواپیمای جایگزین با7 ساعت تاخیر در ساعت 04:05 بامداد فرودگاه بندرعباس را به مقصد فرودگاه شیراز ترک کرد ودر ساعت 6:45 از فرودگاه شیراز به سمت فرودگاه تبریز پرواز نمود و در ساعت 09:25 از فرودگاه تبریز پرواز ودر ساعت 10:30 در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.
شایان ذکر است تعداد 19 نفر از مسافران از ادامه این مسیر پروازی انصراف دادند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته تعداد 3 نفر با سایر شرکت های هواپیمایی و 15 نفر دیگر با پروازهای "هما"به تهران عزیمت خواهند نمود.
همچنین در مدت حضور مسافران این پروازدر فرودگاه شیراز از مسافران پذیرایی به عمل آمد.
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" ضمن عذرخواهی مجدد از مسافران پروازهای 429 شیراز-تهران و446 تبریز-تهران ،ازهمراهی آنان در طول مدت زمان تاخیر با کارکنان ایستگاه های شیراز وتبریز قدردانی می نماید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *