تقویت کارکردهای فرهنگی، گردشگری و بین المللی یادمان ملی ایرانیان
مدیرعامل برج میلاد تهران از تقویت کارکردهای فرهنگی و گردشگری یادمان ملی ایرانیان طی سال آتی خبر داد و گفت: نگاه ما به این نماد ملی هیچ گاه به شکل بخشی و جزیره ای نیست و تلاش می کنیم تا کارکردهای این سازه را به آن چه در شان آن است، برسانیم.
به گزارش گروه جامعه ، علی درویش پور گفت: برج میلاد تهران نمادی ملی است و به همه ایرانیان
تعلق دارد. به همین دلیل نمی توان به این سازه به شکل بخشی و جزیره ای نگاه کرد و تنها
بر یک کارکرد همچون گردشگری تاکید کرد.
وی با بیان اینکه باید کارکردهای یادمان ملی ایرانیان به آن چه در شانش است برسانیم، عنوان کرد: تلاش ما این است تا کارکردهای فرهنگی و گردشگری یادمان ملی ایرانیان را تقویت کنیم و در عین حال از هر گونه نگاه جزیره ای و بخشی پرهیز کنیم.
مدیر عامل برج میلاد تهران ادامه داد: هویت برج میلاد به گونه ای است که می توان کارکردهای متنوعی برای آن متصور شد که در این میان کارکرد گردشگری تنها جزئی از کارکردهای اصلی به شمار می رود. ما حتی در ذیل گردشگری سعی کردیم تا با برپایی جشنواره غذا طی روزهای اخیر مفهوم گردشگری غذایی را در ذهن مخاطب جا بیندازیم.
وی در پایان از تقویت
رویکرد دیپلماتیک و بین المللی برج میلاد تهران خبر داد و گفت: کلید این کار با برگزاری
اختتامیه «به رنگ صلح» زده شد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه این رویکرد باشیم.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *