خلق ساعت با 14 تریلی 18 چرخ+عکس
شرکت سوئدی اسکانیا در اقدامی خلاقانه موفق شد بزرگترین ساعت ساخته شده از چندین تریلی را خلق کند.
خبرگزاری میزان -
ایسنا به نقل از دیلی میل نوشت: این ساعت عقربه ای عظیم با حضور 14 تریلی و 90 راننده و در فضایی به وسعت 70 هزار متر مربع ایجاد شد.
این ساعت غول پیکر که در واقع موتورش 14 تریلی به همراه 90 راننده بود، پس از شروع به تیک تاک به مدت 24 ساعت کار کرد.
برای خلق این ساعت غول پیکر خودرویی، تریلی هایی که نقش عقربه ثانیه شمار را داشتند باید هر 60 ثانیه یک دور کامل را به مدت 24 ساعت طی میکردند.
به گفته اسکانیا، کامیونهای داخلی باید با سرعت متوسط 13 کیلومتر در ساعت و کامیونهای خارجی باید با سرعت 53 کیلومتر حرکت میکردند.
کامیونهایی که نقش عقربه های ثانیه و دقیقه شمار را داشتند باید برای اینکه این ساعت عظیم تیک تاک به موقعی داشته باشد، باید با هماهنگی کامل شروع به حرکت و توقف میکردند.
مدیران این ناوگان خلاقانه در برج کنترل برای جلوگیری از توقف غیرمنتظره هر یک از تریلیها، دائما روی تک تک آنها نظارت داشتند.
استفان آرواس رئیس بخش ارتباطات بازاریابی اسکانیا گفت: تریلیها خودروهای بزرگ و قدرتمندی هستند اما در عین ابزارهایی هستند که همانند ساعت طراحی پیچیده ای دارند.
وی افزود: در این ساعت هر تریلی مسئول انجام یک وظیفه خاص بود و یک نظارت و تحلیل دائم توسط تیم اسکانیا انجام این عملیات مبتکرانه را ممکن ساخت.
الین انگشتروم، راننده کامیون در شرکت اسکانیا که نقش مهمی در عقربه ثانیه شمار داشت و تمام دیگر کامیونها باید از وی پیروی میکردند گفت: چالش برانگیزترین قسمت این ماموریت طولانی دقت و وقت شناسی بود.
وی افزود: خلق این ساعت در واقع سنجش قرارگیری در مسیر، حفظ سرعت و دنبال کردن تک تک ثانیه ها طی 24 ساعت بود. تمام راننده ها می بایست در هماهنگی دقیق و کامل قرار میگرفتند تا این پروژه محقق شود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
این ساعت غول پیکر که در واقع موتورش 14 تریلی به همراه 90 راننده بود، پس از شروع به تیک تاک به مدت 24 ساعت کار کرد.
برای خلق این ساعت غول پیکر خودرویی، تریلی هایی که نقش عقربه ثانیه شمار را داشتند باید هر 60 ثانیه یک دور کامل را به مدت 24 ساعت طی میکردند.
به گفته اسکانیا، کامیونهای داخلی باید با سرعت متوسط 13 کیلومتر در ساعت و کامیونهای خارجی باید با سرعت 53 کیلومتر حرکت میکردند.
کامیونهایی که نقش عقربه های ثانیه و دقیقه شمار را داشتند باید برای اینکه این ساعت عظیم تیک تاک به موقعی داشته باشد، باید با هماهنگی کامل شروع به حرکت و توقف میکردند.
مدیران این ناوگان خلاقانه در برج کنترل برای جلوگیری از توقف غیرمنتظره هر یک از تریلیها، دائما روی تک تک آنها نظارت داشتند.
استفان آرواس رئیس بخش ارتباطات بازاریابی اسکانیا گفت: تریلیها خودروهای بزرگ و قدرتمندی هستند اما در عین ابزارهایی هستند که همانند ساعت طراحی پیچیده ای دارند.
وی افزود: در این ساعت هر تریلی مسئول انجام یک وظیفه خاص بود و یک نظارت و تحلیل دائم توسط تیم اسکانیا انجام این عملیات مبتکرانه را ممکن ساخت.
الین انگشتروم، راننده کامیون در شرکت اسکانیا که نقش مهمی در عقربه ثانیه شمار داشت و تمام دیگر کامیونها باید از وی پیروی میکردند گفت: چالش برانگیزترین قسمت این ماموریت طولانی دقت و وقت شناسی بود.
وی افزود: خلق این ساعت در واقع سنجش قرارگیری در مسیر، حفظ سرعت و دنبال کردن تک تک ثانیه ها طی 24 ساعت بود. تمام راننده ها می بایست در هماهنگی دقیق و کامل قرار میگرفتند تا این پروژه محقق شود.
/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *