سازمان ثبت اسناد واملاک به سازمانی مکانیزه تبدیل شده است
اقبال گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک که در سالهای نه چندان دور در بین عموم به عنوان سازمانی سنتی شناخته میشد با برنامه ریزیهای مدون و تلاش بی وقفه کارشناسان، امروز توانسته به عنوان سازمانی کاملاً مکانیزه به مردم خدمات رسانی کند.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی ، با حضور مدیر نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، معاون قضایی دادگستری فارس و مدیرکل، معاونین و کارشناسان واحد فناوری اطلاعات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس، از دیتا سنتر این اداره کل بازدید بعمل آمد.
بازدید کنندگان ضمن بازدید از سیستم رک و کولینگ، پسیو شبکه، اتاق سرور و برق دیتا سنتر ثبت فارس، در جریان نحوه انجام و تکمیل این پروژه قرار گرفتند.
در این بازدید، نحوه ارتباطات این اداره کل با شرکت مخابرات استان و نیز پشتیبانی این سیستمها توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات ثبت فارس بیان گردید.
تابش فراز سرپرست واحد فناوری اطلاعات اداره ثبت استان فارس ضمن تشریح روند نصب سیستمها و خریداری تجهیزات فعال، به بیان قابلیتها و ویژگی آنها پرداخت و نیز راهکارها، نقشه ها و مشاورههای صورت پذیرفته جهت دستیابی به این تجهیزات توسط وی توضیح داده شد.
در ادامه سقایی مدیر نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن بیان لزوم رعایت استانداردهای لازم مطابق دستورالعمل های ابلاغی، بر ضرورت استفاده بهینه از سیستمها، تجهیزات و قابلیتهای فراهم شده در این اداره کل در جهت خدمت رسانی هر چه مطلوبتر تأکید کرد.
مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن بیان اهمیت فناوری اطلاعات در زمینه سلامت اداری و شفافیت گفت: با توجه به نقش و جایگاه حساس این واحد در سازمان ثبت، خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد یک تحول عظیم در این زمینه بوده ایم و سازمان ثبت اسناد و املاک که در سالهای نه چندان دور در بین عموم به عنوان سازمانی سنتی شناخته میشد با برنامهریزیهای مدون و تلاش بی وقفه کارشناسان، امروز توانسته به عنوان سازمانی کاملاً مکانیزه به مردم خدمات رسانی کند.
بازدید کنندگان ضمن بازدید از سیستم رک و کولینگ، پسیو شبکه، اتاق سرور و برق دیتا سنتر ثبت فارس، در جریان نحوه انجام و تکمیل این پروژه قرار گرفتند.
در این بازدید، نحوه ارتباطات این اداره کل با شرکت مخابرات استان و نیز پشتیبانی این سیستمها توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات ثبت فارس بیان گردید.
تابش فراز سرپرست واحد فناوری اطلاعات اداره ثبت استان فارس ضمن تشریح روند نصب سیستمها و خریداری تجهیزات فعال، به بیان قابلیتها و ویژگی آنها پرداخت و نیز راهکارها، نقشه ها و مشاورههای صورت پذیرفته جهت دستیابی به این تجهیزات توسط وی توضیح داده شد.
در ادامه سقایی مدیر نرم افزار مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه ضمن بیان لزوم رعایت استانداردهای لازم مطابق دستورالعمل های ابلاغی، بر ضرورت استفاده بهینه از سیستمها، تجهیزات و قابلیتهای فراهم شده در این اداره کل در جهت خدمت رسانی هر چه مطلوبتر تأکید کرد.
مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ضمن بیان اهمیت فناوری اطلاعات در زمینه سلامت اداری و شفافیت گفت: با توجه به نقش و جایگاه حساس این واحد در سازمان ثبت، خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد یک تحول عظیم در این زمینه بوده ایم و سازمان ثبت اسناد و املاک که در سالهای نه چندان دور در بین عموم به عنوان سازمانی سنتی شناخته میشد با برنامهریزیهای مدون و تلاش بی وقفه کارشناسان، امروز توانسته به عنوان سازمانی کاملاً مکانیزه به مردم خدمات رسانی کند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *