ثبت الکترونیک موجب جلوگیری از جعل و سوء استفاده میشود
اقبال گفت: ثبت الکترونیک دفاتر باعث جلوگیری از جعل و سوء استفاده، برخورد و ممانعت از اقدامات سلیقه ای، کم شدن هزینههای زاید دفاتر اسناد رسمی، بالابردن سرعت کار و در نتیجه بالارفتن راندمان کاری این دفاتر میشود.
خبرگزاری میزان -
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مهدی اقبال مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس در خصوص جایگاه و نقش موثر خدمات ثبت الکترونیک در خدمت رسانی بهتر به مردم گفت: ثبت الکترونیک نقطه عطفی در راستای مکانیزه کردن ارائه خدمات ثبتی است.
وی گفت: مزایای ثبت الکترونیک دفاتر همانند مکانیزه کردن دیگر فرآیندهای سازمان ثبت باعث جلوگیری از جعل و سوء استفاده، برخورد و ممانعت از اقدامات سلیقه ای، کم شدن هزینههای زاید دفاتر اسناد رسمی، بالابردن سرعت کار و در نتیجه بالارفتن راندمان کاری این دفاتر میگردد.
این مقام مسئول اظهار کرد: از مهمترین محاسن ثبت الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی میتوان به نظارت جامع و کامل بر دفاتر توسط ادارات ثبت اشاره کرد که به تعبیر دیگر با این فرایند، نظارت بر دفاتر اسناد رسمی بصورت آنلاین و دائمی توسط ادارات ثبت صورت میپذیرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین با اشاره به ثبت الکترونیک دفاتر، هدف غایی آن را ارائه خدمات بهینه به مردم و اجرای مطلوب سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برشمرد و گفت: هدف تمام اقدامات صورت پذیرفته در سالهای اخیر توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تسریع در خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم است.
اقبال ضمن تقدیر از همراهی سران دفاتر فارس با سیاستهای سازمان ثبت اسناد در سالهای اخیر و در راستای ارائه خدمات مکانیزه به مردم، ابراز امیدواری کرد که با همت مضاعف و بیش از پیش زمینه ساز اجرای مطلوب این برنامه باشند.
وی گفت: مزایای ثبت الکترونیک دفاتر همانند مکانیزه کردن دیگر فرآیندهای سازمان ثبت باعث جلوگیری از جعل و سوء استفاده، برخورد و ممانعت از اقدامات سلیقه ای، کم شدن هزینههای زاید دفاتر اسناد رسمی، بالابردن سرعت کار و در نتیجه بالارفتن راندمان کاری این دفاتر میگردد.
این مقام مسئول اظهار کرد: از مهمترین محاسن ثبت الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی میتوان به نظارت جامع و کامل بر دفاتر توسط ادارات ثبت اشاره کرد که به تعبیر دیگر با این فرایند، نظارت بر دفاتر اسناد رسمی بصورت آنلاین و دائمی توسط ادارات ثبت صورت میپذیرد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین با اشاره به ثبت الکترونیک دفاتر، هدف غایی آن را ارائه خدمات بهینه به مردم و اجرای مطلوب سیاستهای سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برشمرد و گفت: هدف تمام اقدامات صورت پذیرفته در سالهای اخیر توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تسریع در خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم است.
اقبال ضمن تقدیر از همراهی سران دفاتر فارس با سیاستهای سازمان ثبت اسناد در سالهای اخیر و در راستای ارائه خدمات مکانیزه به مردم، ابراز امیدواری کرد که با همت مضاعف و بیش از پیش زمینه ساز اجرای مطلوب این برنامه باشند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *