طرح نظارت بر تعرفه های دریافتی واحدهای اقامتی مهران ویژه اربعین حسینی

12:53 - 23 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۵۴۴
مدیر اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهران از طرح ویژه نظارت بر تعرفه های دریافتی واحدهای اقامتی و هتل ها در شهرستان مهران در ایام اربعین حسینی خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ،میثم علیزاده مدیر اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران گفت : جلسه ای در جهت ساماندهی زائرین اربعین حسینی با حضور بخشدار مرکزی شهرستان مهران و نمایندگی شرکت شمسا در محل پایانه مرزی مهران برگزار شد.
 
وی از هماهنگی های راهبردی اداره میراث فرهنگی این شهرستان با شرکت شمسا برای ساماندهی زائرین اربعین حسینی اشاره و اظهار داشت : در این نشست مصوب شد که اداره میراث فرهنگی شهرستان مهران با همکاری اداره اماکن ، شبکه بهداشت ، تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه ها اقدام به نظارت گسترده ای بر واحدهای اقامتی و هتل این شهرستان جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین در ایام اربعین حسینی کند.
 
علیزاده به دیگر مصوبات این جلسه از جمله نظارت تلفیقی اداره میراث فرهنگی این شهرستان و دیگر دستگاه ها بر تعرفه های دریافتی واحدهای اقامتی و هتل ها اشاره کرد.
 
وی ادامه داد : نحوه ساماندهی زائرین انفرادی توسط دفاتر گردشگری دارای مجوز و تحت نظارت میراث فرهنگی در دستور کار قرار گرفت.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *